|
|
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | ||
micker ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 356 |
![]() |
|
nu vil jeg også gerne snart have min fra cdwow, de skrev Dispatched den 28. jan, kom nuuu
![]() |
||
Panasonic TH42PX70
Denon / B&W 800 bio PS3 |
||
![]() |
||
HanZi75 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 50 |
![]() |
|
Så fik jeg den prøvet af. Dejligt at den er lidt større end den gamle controller. Den ligger bedre i hånden. Men desværre syntes jeg ikke at "rumble" er så kraftigt. Det er ihvertfald mærkbart svagere end X360. Og desværre understøtter COD4 ikke rumble endnu. Det havde jeg ellers håbet på Men alt i alt en lækker controller som nok skal blive brugt flittigt ;-) Hvis I spiller COD4, så husk lige at tilføje mig til friends. Mit nick er HanZi75 Mvh Jan |
||
Setup:
Panasonic TH42-PZ70EA | Panasonic SA-XR59 EG-K | SVS SBS-01 | SVS PB10-NSD | Sony PS3 | Philips Stremium SLA5520 | Min hjemmebio |
||
![]() |
||
SJ ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Juli-2005 Status: Offline Point: 609 |
![]() |
|
Jeg modtog min controller ved 10.30 tiden i formiddags, men har endnu ikke fået pakket den ud.
|
||
![]() |
||
sehested ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-Juni-2006 Status: Offline Point: 261 |
![]() |
|
Snyd jeg har ikke modtaget min endnu, min skulle oså være afsendt samme tid som jeres. Østerbro postvæsen så tag jer dog sammen!
![]() |
||
![]() |
||
micker ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 356 |
![]() |
|
Der findes lister hvor man kan se hvilke spil der understøtter rumble
Hanzi, jeg tilføjer lige dig, så må vi game noget COD4 ![]() |
||
Panasonic TH42PX70
||
![]() |
||
MJ (udmeldt) ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
![]() |
|
Har man stadig six-axis funktionerne?
|
||
![]() |
||
O'Brian ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-Oktober-2006 Status: Offline Point: 284 |
![]() |
|
ØV. Call of duty mangler på listen.. |
||
Samsung C46 8705.
Samsung LE46M87B. Philips BDP7500. Philips DFR 9000. Philips SRU 9600. Canton Surround. Beosound 3000. Beolab 8000. PS3-60 GB. |
||
![]() |
||
HanZi75 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 50 |
![]() |
|
Jeps, den har samme funktioner som den gamle, så ingen problemer der. /Jan |
||
Setup:
Panasonic TH42-PZ70EA | Panasonic SA-XR59 EG-K | SVS SBS-01 | SVS PB10-NSD | Sony PS3 | Philips Stremium SLA5520 | Min hjemmebio |
||
![]() |
||
![]() |
|
Hej Micker. Så har jeg også tilføjet dig :-) /Jan |
||
Setup:
||
![]() |
||
MJ (udmeldt) ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
![]() |
|
Okay så må det være et gammelt rygte jeg har læst om, at det den ene funktion afløste den anden. Tak for det :) |
||
![]() |
||
nekolas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 870 |
![]() |
|
i må da også gerne lige tilføje mig til CoD4! savner at bruge mit BT headset
![]() Mit nick er der samme som her; Nekolas |
||
![]() |
||
![]() |
|
Så fik jeg endelig min Dual Shock 3 fra CDwow. Kvaliteten virker godtnok noget bedre end på den alm, nok mest pga den lidt ekstra vægt også L2 og R2 knapperne er der kommet lidt mere modstand i, det føles lidt bedre.
Vibrations niveauet virker meget fint, til High Velocity bowling sker der godt nok ikke meget, men demoen til Ratchet og clank spiller der helt perfekt. På x360'er vibrere den nok lidt mere, men jeg syntes det er ganske fint på den nye dual shock 3. Men den man får fra CDWOW er godtnok så japansk som den kan være, indpakningen/manualen er der stortset ingen alm bogstaver, det er japaner tegn udover det hele. nekolas, du er tilføjet ![]() |
||
Panasonic TH42PX70
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |