|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
SJ ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Juli-2005 Status: Offline Point: 609 |
![]() Sendt: 03-Februar-2008 kl. 23:36 |
|
For dem som ikke har tjek på, om de skal køre med RGB sat til "Begrænset" eller "Full", har jeg fundet en YouTube video i 3 dele, som prøver at demonstrere og forklare forskellen:
http://www.youtube.com/watch?v=vLWgBRK1L6o http://www.youtube.com/watch?v=v95ghAPXk38 http://www.youtube.com/watch?v=sa4zYfyd5Ns Redigeret af SJ - 03-Februar-2008 kl. 23:42 |
||
![]() |
||
henrik-t ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1553 |
![]() |
|
Virker ikke her , Video erne
|
||
![]() |
||
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
![]() |
|
virker fint
|
||
![]() |
||
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
![]() |
|
Men husk:
Du får ikke pr. automatik et bedre og mere korrekt billede, bare fordi du sætter dit TV og PS3 på "RGB Full". Dit TV SKAL understøtte denne feature. Ellers gør du mere skade end gavn. Jeg prøvede det på min 40" V2000 med "Uncharted...", og der virkede det ikke efter hensigten. Har blev en masse detaljer såsom skygger i junglen tabt. I første omgang så det godt ud i de 5-10 sekunder, jeg spillede, men da jeg nærstuderede billedet, kunne jeg tydeligt se, at farven sort var mere end sort. Så undersøg først om jeres TV kan klare det. |
||
![]() |
||
MJ (udmeldt) ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
![]() |
|
Det oplevede jeg også.
Min første tanke var wow, men efter kort tid viste det sig, at mange af mine spil var umulige, at spille. |
||
![]() |
||
Ronni kn ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 24-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 44 |
![]() |
|
jeg har et samsung m87 46" hvordan undersøger jeg om mit display understøtter denne feature?? m.v.h Ronni |
||
![]() |
||
![]() |
|
Det fremgår også af videoen. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Du skal indstille "Lys" ret højt for ikke at miste de fleste detalje i de mørke områder, når RGB Full er aktiveret. Jeg har samme skærm som dig og her har jeg finindstillet min "Biograf" setting via DVE med PS3'ens HDMI udgang sat til "Automatisk". Den setting bruger jeg kun til DVD og Blu-ray film. Min "Normal" setting har jeg så indstillet via DVE med PS3'ens HDMI output sat til RGB, for at kunne finindstille, mens RGB Full er aktivt og den indstilling bruger jeg så til alt andet end DVD og Blu-ray film. |
||
![]() |
||
henrik-t ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1553 |
![]() |
|
jeg har Px70 ved ikke om mit understødter Full RGB , har ikke stødt på funktionen endnu i menuen... Redigeret af henrik-t - 07-Februar-2008 kl. 20:38 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |