|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24788 |
![]() Sendt: 05-Februar-2008 kl. 11:53 |
nu ser det ud til at ps3 kommer i en mindre udgave. |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24788 |
![]() |
så kan det være at jeg alligevel en dag skal have en ps3. hvis man kan få den i en mindre størelse.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Henrik_s ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Oktober-2006 Sted: Ringsted Status: Offline Point: 608 |
![]() |
Hvad med et andet design??
![]() |
|
Hovedtelefoner er sagen for tiden.........
|
|
![]() |
|
![]() |
den der står jeg godtnok af på. er det eget design? |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Henrik_s ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Oktober-2006 Sted: Ringsted Status: Offline Point: 608 |
![]() |
nej det er fra Decalgirl
Overvejer selv at få et eller andet på for at beskytte overfladen, den er desvære meget følsom og jeg har lige ramt med et par ledninger og det var nok til at der kom et på mærker... |
|
Hovedtelefoner er sagen for tiden.........
|
|
![]() |
|
morphar ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 172 |
![]() |
Hold da op det var en effektiv måde at få ens PS3 til at ligne noget fra lossepladsen :D No offence intended! ;) |
|
![]() |
|
nekolas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 870 |
![]() |
den ser da alt for lækker ud! eller måske det bare er fordi jeg generelt elsker kinesiske eller japanske temaer?
![]() den her ser heller ikke værst ud :3 ![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |