recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Wii virtual console på onkyo 605
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketWii virtual console på onkyo 605

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Jambo Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-Oktober-2004
Status: Offline
Point: 77
Direkte link til dette indlæg Emne: Wii virtual console på onkyo 605
    Sendt: 05-Februar-2008 kl. 19:50
Jeg har sat min wii til 605'eren via component og har hdmi out fra receiveren til mit tv.

Mit problem er at alt virker perfekt når jeg spiller wii spil, men når jeg starter et spil via Virtual console går billedet skiftevis i sort og panorer fra side til side og op og ned i billedet. Det er meget mystisk og problemet opstår uanset hvilken opløsning jeg sætter Wii'en til i konsollets opsætning.
Det sker kun med Virtual Console.

Er der nogen der har oplevet noget lignende?

Til top
Magosa Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 30-Juni-2006
Sted: Denmark
Point: 97
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2008 kl. 19:54
Det er vist en fejl som wii har haft længe - component og virtual Console fungerer ikke sammen med alle spil   
Sony 40" W-Series
Panasonic DMR-EH65
Onkyo TX-SR605
Qnap TS-201
Gallo Nucleus Micro
PS3
Wii
Til top
Jambo Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2008 kl. 20:10
Av det anede jeg ikke 

Til top
Jambo Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2008 kl. 20:27

PAL games over component

Initially, some PAL Virtual Console games would not display correctly on high-definition televisions when connected via the component lead. However, starting with the April 13, 2007 update of the PAL Virtual Console, certain newly added games, such as Punch-Out!!, support the "Wii Component Cable Interlace mode." This is a temporary fix to problems with various Virtual Console games being played over component cable on HDTVs. The mode can be enabled by accessing the operations guide of the game, and (with the Nunchuk attached) pressing the buttons Z + A + 2 simultaneously. A sound is played if the mode is enabled correctly. Several older games also have updates available to enable the feature, such as Super Castlevania IV. The mode can be disabled by using the same method, but with the button combination Z + A + 1 instead. A full list of games supporting this mode is available at nintendo.no [56], an English version can be found at vc-forums.com[57].

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu