|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
tjodense ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 64 |
![]() Sendt: 21-Juli-2006 kl. 07:51 |
Hej, Har fornyelig købt et Sony KDL32V200. Når jeg ser de 3 digitale kanaler er alt fint, men i analog-delen er billedet "grumset" og nogle gange lidt sløret, ligesom en slags "tåge/film" der er for. vh Thomas J. Redigeret af tjodense - 21-Juli-2006 kl. 09:00 |
|
![]() |
|
ticker ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 16-Juli-2006 Status: Offline Point: 352 |
![]() |
Man skal ikke regne med et godt resultat på et LCD TV med analog signal. Redigeret af ticker - 21-Juli-2006 kl. 09:04 |
|
![]() |
|
tjodense ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 64 |
![]() |
ok,
Det lyder trist. Troede, at billedet på lcd, var næsten lig med et "gammeldags-tv"... |
|
![]() |
|
Soko ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Status: Offline Point: 284 |
![]() |
Hej Jeg har selv et KDL40V2000, som modtager analogt signal via TDC-kabel, enkelte af kanalerne er "helt til grin" mens andre står knivskarpt, så det er ikke dit tv der fejler noget, men signalet.
|
|
![]() |
|
Pokerface ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1357 |
![]() |
Hej. Jeg vil bare sige, at der stadig er lidt forskel på, hvor godt de forskellige TV-mærker er til at behandle et analog't signal. Jeg kan så også tilføje, at med mit nye JVC er jeg positivt overrasket, jeg har nemlig IKKE en eneste af mine 38 kanaler, der er dårligere på det TV, end de er på mit gamle 32" (Luxus Philips) de er alle minimum mindst lige så gode som på Philips'en. Redigeret af Pokerface - 21-Juli-2006 kl. 11:22 |
|
Mvh. Frede.
![]() [COLOR=BLUE]TV: "Pana" TH-37PX70 Afspiller: "Pana" DMP-BD80 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |