recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Blue-ray afspiller til windows?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketBlue-ray afspiller til windows?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Juliussen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 29-November-2006
Status: Offline
Point: 12
Direkte link til dette indlæg Emne: Blue-ray afspiller til windows?
    Sendt: 07-December-2007 kl. 16:05
Hej

Jeg har en HP med blue-ray drev. Der følger InterVideo DVD8 med, det har dog problemer med at afspille Blue-ray, da processorerne står til 100 procent og det hakker derfor.

Jeg har kunne finde Cyberlink der også producere et stykke software der kan afspille Blue-ray, men det koster 99,95$  .. og så kommer nærrighede lidt op i mig..

Noge der kender nogen gratis alternativer eller billigere??

PS: Min maskine er en 2.4 Core2Duo med 2 giga ram så der skulle være "hestekrafter" nok.

Mvh

Juliussen
Til top
primeradk Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 03-Juni-2005
Sted: Gilleleje
Point: 324
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-December-2007 kl. 03:14

Jamen hvorfor vil du skifte player? Det bliver da ikke bedre af du skifter afspiller. Kan det afspilles så virker det jo, og hvis den maxer ud med 100% så bruger du jo det hele. :) Nu ved jeg ikke hvad du har af grafikkort, for måske du skulle investere i noget nyt der og din C2D kan sagtens smides i knæ, min gamle x6800 kunne jeg få op omkring 65% med et 7600GT kort, og det var med x264 film, hvis det er fulde formater kan jeg sagtens forestille mig at den kan smides i knæ som du også oplever,.

overvej et ATI 2xxx. eller nvidier 8xxx serie

\René

Husk at længe efter glæden over en lav pris er glemt huskes ærgelsen over en dårlig kvalitet.

Til top
hjernemadsen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 17-Oktober-2006
Sted: Denmark
Point: 267
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-December-2007 kl. 20:53

Måske er Intels processorer bare ikke så hurtige som de gerne vil have dig til at tro

Det afgørende er hvilket grafikkort du har. Med WinDVD8 skal det være et af de nye GeForce kort med DirectX10 (eksempelvis 8600GT). Uden hardwareacceleration i grafikkortet rækker processorens kræfter ikke langt.

Til top
Juliussen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 29-November-2006
Point: 12
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2007 kl. 06:56
Hej

Det er en bærbar, og grafikortet er et NVIDIA Quadro FX 570M.

Jeg har nu prøvet Cyberlink blueray afspiller, og den afspiller fint, processorerne står kun på 60%. Nu er det desværre ikke min licens, og jeg synes 99$ er i overkanten.

HP er ved at kigge på om der er noget galt med WinDVD8 og deres konfiguration, så det kan være jeg er heldig :-)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu