recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - LOST Sæson 3 på Blu-Ray
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketLOST Sæson 3 på Blu-Ray

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
BeeJay Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-Oktober-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 104
Direkte link til dette indlæg Emne: LOST Sæson 3 på Blu-Ray
    Sendt: 12-December-2007 kl. 22:51
Har lige set at Lost sæson 3 er udkommet i USA. Nogen der ved om den er kode låst? Som meget stor LOST fan ville det jo være super fantastisk at se den på Blu-Ray, den må have et fantastisk billede
Til top
Xstatic Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 31-Maj-2007
Point: 166
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-December-2007 kl. 14:54

Helt enig, som sikkert ligeså stor LOST-fan kan jeg kun tilslutte mig  

jeg har spurgt hos hdmoviesource, de har endnu ikke checket den, men er overbeviste om at den ER låst til reg.a

nu i dag ser jeg så at man kan overvåge den i reg.b hos moviezoo. altså endnu ikke bestille den, men få info om hvornår den kommer. der står intet om hvornår de forventer den kommer.

så det er ret uvist - det kan jo være det først bliver til februar...ved ikke om jeg kan holde ud at vente sålænge, eller om jeg skal gå på kompromis og købe den på dvd...

Redigeret af Xstatic - 13-December-2007 kl. 14:55
Til top
Xstatic Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 31-Maj-2007
Point: 166
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-December-2007 kl. 15:10

update: Har ringet til buena vista dk, og spurgt dem.

Hendes der var ansvarlig for dvd/bd udgivelser, sagde at hun ikke kan se at LOST står til at blive udsendt på blu-ray i dk i 2008...

Hun sagde at også at den pludselig kan komme på listen og udgivelser, det er sket før med andre titler, men at så langt hun kunne se i udgivelseslisten er den IKKE på.

Øv.

Spørgsmålet er så, hvor moviezoo så har evt info om den kommende udgivelser fra..?

Til top
BeeJay Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-December-2007 kl. 16:08
Hmmmm ja.. den udkommer jo nok helt sikkert på en DK eller UK region B.. men hvornår.. og kan man vente.. hvis det viser sig den ikk er regionslåst fra US så blir jeg en meget glad mand hehe  Og venter spændt på Sæson 4 starter op i februar så vi kan blive endnu mere forvirrede og sindsyge over den serie  LOST: 4 8 15 16 23 42
Til top
BeeJay Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2007 kl. 09:14
Har lige set den er regionslåst øvøvøv  så må man håbe den snart kommer her i dk eller i UK. Go weekend
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu