Jeg synes egentligt er det er på sin plads at fremhæve virkelig service når man får det. Vi hører mest om den dårlige service ikke sandt?
Jeg har det lidt sådan, at jeg gerne vil medvirke til, at recordere.dk er blandt de første der anmelder nye HD produkter. At det så koster en ny afspiller til mig selv i ny og næ - okay
Nu vil jeg med djævlens vold og magt gerne anmelde den nye Toshiba HD EP35 til recordere.dk. Men hvad gør man, når den pågældende afspiller i bund og grund ikke er tilgængelig ret mange steder endnu - jamen man kontakter Godpris og spørger hvad vi kan gøre. Vi mailer lidt frem og tilbage, og bliver i eftermiddag enige om, at Godpris kan ikke nå at få den hjem før efter nytår - 
Hvad gør Godpris så, jamen de får den sendt i fuld fart fra deres leverandør. Så lige nu er den på vej med UPS - hjem til mig og en anmeldelse.

Se det var en rigtig- og sand julehistorie
Redigeret af Hother - 19-December-2007 kl. 15:40