recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - LG multi Blu-ray/ HD DVD
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketLG multi Blu-ray/ HD DVD

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Stampe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Januar-2004
Status: Offline
Point: 2406
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-December-2007 kl. 22:00
Oprindeligt skrevet af mial mial skrev:

I øvrigt, har jeg svært ved at forstå hvorfor en del vælger f.eks. BD-P1400 +  Toshiba EP35 frem for BD-UP5000 om ca. et par måneder :    

"om ca et par måneder" - der har du svaret for mit vedkommende. Om "et par måneder" har jeg set hd-dvd film i 12 måneder og BD film i 6 måneder.

Og hvis folk venter lidt mere end "et par måneder" kan de få noget bedre og/eller billigere. Og hvis de venter endnu længere end et par måneder så .........

Og til sidst er vi alle sammen visne.

Redigeret af Stampe - 23-December-2007 kl. 22:01
Til top
goAMinD Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 06-August-2007
Sted: Denmark
Point: 356
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-December-2007 kl. 22:10
Oprindeligt skrevet af mial mial skrev:

Kort tilbagemelding til Hother og Asklepios:

Jo flere 'kasser' man samler, desto større sandsynlighed for at mindst en af dem går i stykker.

BD-UP5000 kan umuligt på blu ray siden være dårligere end BD-P1400.  

BD-UP5000 er prisfastsat til 800$ (USA), 700 EUR(Østrig) og 496£ (UK). Selv men en vis usikkerhed, men med en vis historisk forholdsmæssig prisfastsætning i DK i mente, vil dette betyde et beløb tættere på 6k end på 8k DKK.

Personligt: Jeg vil foretrække at samle alle de ønskede features/funktionalitet i en frem for to/flere kasser og det har jeg allerede argumenteret for.  

Se, den holding vil jeg godt dele med dig. Jeg ser også kun en fordoblet risiko for, at én maskine fejler. Det er ikke anderledes end den tankegang man har med Harddiske til PC'en. For hver disk ekstra i dit system øges riskikoen for et brud på en af dem.

--JEG ER STADIG NEUTRAL MHT. HD-FORMATER--
..men hvis Samsungs nye combo player er stærk på BD siden og grøn på HD-DVD siden, så er sansynligheden for, at  HD-DVD delen af maskinen bryder sammen først måske størst, og så bliver den BD afspiller sgu alligevel dyr. Bare der dog snart kom mere skub i en standard afgørelse. Nogen der har set de sidste markedsandele analyser?

Til top
GrillBiller Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 29-Juli-2007
Point: 146
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-December-2007 kl. 22:51
Findes der overhovedet en dual afspiller hvor blu ray delen er profile 1.1 kompatibel?
Til top
goAMinD Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 06-August-2007
Point: 356
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-December-2007 kl. 23:20

Oprindeligt skrevet af GrillBiller GrillBiller skrev:

Findes der overhovedet en dual afspiller hvor blu ray delen er profile 1.1 kompatibel?

Well, det er jo så nok ikke tilfældet lige nu, men eftersom Sony nu tilsyneladende bliver de første til at lancere en Blu-Ray film med profile 1.1 understøttelse, og Samsungs BD-UP5000, er 1.1 kompatibel efter en firmware opdatering, så har vi snart en combo player med profile 1.1.

Tilføjede lige dette link (Dog oktober nyheder)
http://bluray.highdefdigest.com/news/show/1103

Redigeret af goAMinD - 23-December-2007 kl. 23:22
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu