|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Stampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
![]() |
"om ca et par måneder" - der har du svaret for mit vedkommende. Om "et par måneder" har jeg set hd-dvd film i 12 måneder og BD film i 6 måneder. Og hvis folk venter lidt mere end "et par måneder" kan de få noget bedre og/eller billigere. Og hvis de venter endnu længere end et par måneder så ......... Og til sidst er vi alle sammen visne. Redigeret af Stampe - 23-December-2007 kl. 22:01 |
|
![]() |
|
goAMinD ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 356 |
![]() |
Se, den holding vil jeg godt dele med dig. Jeg ser også kun en fordoblet risiko for, at én maskine fejler. Det er ikke anderledes end den tankegang man har med Harddiske til PC'en. For hver disk ekstra i dit system øges riskikoen for et brud på en af dem. --JEG ER STADIG NEUTRAL MHT. HD-FORMATER--
|
|
![]() |
|
GrillBiller ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 146 |
![]() |
Findes der overhovedet en dual afspiller hvor blu ray delen er profile 1.1 kompatibel?
|
|
![]() |
|
goAMinD ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 356 |
![]() |
Well, det er jo så nok ikke tilfældet lige nu, men eftersom Sony nu tilsyneladende bliver de første til at lancere en Blu-Ray film med profile 1.1 understøttelse, og Samsungs BD-UP5000, er 1.1 kompatibel efter en firmware opdatering, så har vi snart en combo player med profile 1.1. Tilføjede lige dette link (Dog oktober nyheder) Redigeret af goAMinD - 23-December-2007 kl. 23:22 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |