|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
joern ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 501 |
![]() Sendt: 23-December-2007 kl. 22:48 |
Hejsa Jeg har desperat brug for noget hjælp til opsætning af denne afspiller: Jeg har lige købt den og har tilsluttet den med HDMI kabel til min Panasonic AE700 projektor og der kommer ikke noget billede frem. Det første jeg gjorde var selvfølgelig at vælge auto i videoformat, men intet hjælper. Tager jeg stikket ud og sætter det i igen, så står der HDMI i displayet et kort øjeblik, så forsvinder det igen. Håber der er en der kan hjælpe Jørn |
|
![]() |
|
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
Hvilken projektor er AE700, 720p eller 1080p? Det kan være fordi at din projektor ikke kan tage imod det billede din BD 300 sender. Prøv at sætte den til at sende 720p, så burde der være billede. |
|
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
|
![]() |
|
joern ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 501 |
![]() |
AE700 er er 720P og det har jeg prøvet at sætte BD300 til. Har også prøvet at sætte den til Auto og til endnu lavere opløsning, men intet hjælper
![]() |
|
![]() |
|
vclarke ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 738 |
![]() |
Hvor lang er kablet? Jeg har engang haft problemer med et kabel på 15m, da jeg skiftede til 1m virkede alt. Dog ikke med samme komponenter som dine
Redigeret af vclarke - 24-December-2007 kl. 11:12 |
|
![]() |
|
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
Se det ville også være mit nsæte gæt... Hvis du bruger et langt kabel, af mindre god kvalitet, kan det være at signalet falder ud!
![]() |
|
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
|
![]() |
|
![]() |
Det er kun 2 m. langt, så tror ikke at det er det der er galt. Det er dette kabel jeg bruger: http://www.kableronline.dk/catalog/Digital-HDMI-(billed-& ;-lyd)/c53_59/p171/HDMI-kabel,-ver.-1.3;-Cortex-Cable-CX-300 -%3Cbr%3E-2-meter/product_info.html Må indrømme at jeg er tæt på at give op og returnere den |
|
![]() |
|
vclarke ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 738 |
![]() |
Så er det sikkert ikke det der er problemet
|
|
![]() |
|
![]() |
Det er meget mystisk...
![]() |
|
De bedste hilsner
|
![]() |
|
![]() |
Jeg tror at jeg giver op og sender den retur. Så skal jeg jo have en anden og har set en Samsung BD-P1000 billigt til salg. Hvor stor forskel er der på den og P1400? Jørn |
|
![]() |
|
![]() |
MEGET stor...!! Udover 1400 kan alt på lydsiden, så er den også milevidt foran hvad angår billedekvalitet og teknologi. Jeg vil stærkt fraråde dig en 1000, men smide de ca. 4000 en 1400 koster. JEg er selv meget tilfreds med min, det er en super afspiller!
![]() MVH |
|
De bedste hilsner
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |