|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Johannes ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 27-December-2007 Status: Offline Point: 26 |
![]() Sendt: 27-December-2007 kl. 21:20 |
Hej recordere.dk, Jeg er lidt i tvivl. Når der står "all regions" under beskrivelsen af enkelte Blu-rayfilm på amazon.com, er det så muligt for min danske 40gb ps3 at afspille den? - Johannes |
|
![]() |
|
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
Det burde det være...
![]() |
|
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
|
![]() |
|
Johannes ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 27-December-2007 Status: Offline Point: 26 |
![]() |
okay tak. skulle lige være sikker :)
|
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12342 |
![]() |
Meeen, det er ikke altid man kan stole på Amazon. F.eks. skrev de bare 'ALL REGIONS' ved Pirates of the Caribbean 3, fordi de første to var regionsfrie, men det var den tredje film altså ikke i USA... (selvom den var her)
|
|
![]() |
|
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
Nej, det var sgu det jeg tænkte... Derfor mit ordvalg "BURDE"...
![]() |
|
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
|
![]() |
|
![]() |
Tak for de hurtige svar :) Jeg må vel bare tage chancen |
|
![]() |
|
ashdk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 688 |
![]() |
Ellers kan du tjekke her: http://bluray.liesinc.net/ det gør jeg altid inden jeg bestiller en US udgivelse. |
|
![]() |
|
![]() |
Så film markeret med grønt på http://bluray.liesinc.net/ fungerer altså perfekt med min danske ps3 ? Også selvom de er markeret som region 1 på amazon.com?
|
|
![]() |
|
Stampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
![]() |
Ja
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |