|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Jeraun ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 97 |
![]() Sendt: 28-December-2007 kl. 10:37 |
Det er lykkes af finde et hack til toshiba HD-E1 region 2. Jeg vil ikke lægge hovedet på blokken,så det er på eget ansvar.For at det vil virke skal firmware update være 2.5. Tryk open på remoten for at åbne skuffen.Tryk så følgende på remoten. 2 , 4 , 0 , 3 , 9 , 6 , 0 , derefter tryk Enter.Tryk så 9 for multiregion.Luk så skuffen og power off. Jeg har ikke selv mulighed for at afprøve,da jeg har HD-XE1. Jeg vil afprøve det senere da min nabo har købt HD-E1 i Elgiganten. mvh Jes &nb sp; &nb sp;
|
|
Jeraun
|
|
![]() |
|
Fender56 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Marts-2006 Status: Offline Point: 72 |
![]() |
Jeg tror, hvis du vil have succes med dit forehavende, så kig med her istedet.: http://www.danskhjemmebioforum.dk/phpBB3/viewtopic.php?f=17& amp;t=24875 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |