recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvad skal man se efter, når kigger på eneffektfor?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvad skal man se efter, når kigger på eneffektfor?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4272
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hvad skal man se efter, når kigger på eneffektfor?
    Sendt: 05-Juli-2016 kl. 12:12
Overvejer om jeg skal bruge noget af min første månedsløn på en effektforstærker.
Hvad skal jeg se efter?
Skal mærket matche min surroundreceiver, eller toner en effekt ikke lyden.

Alle gode input modtages.
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12342
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juli-2016 kl. 14:51
Du skulle hellere købe en stereoforstærker med Direct AV Input, Home Theater Input, eller hvad det nu kaldes. Så ville dine stereo-kilder, som f.eks. musik, få et væsentligt løft i kvaliteten.
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juli-2016 kl. 14:59
Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Du skulle hellere købe en stereoforstærker med Direct AV Input, Home Theater Input, eller hvad det nu kaldes. Så ville dine stereo-kilder, som f.eks. musik, få et væsentligt løft i kvaliteten.

en interessant tanke.

det må jeg lige læse op om (igen, for der er en klokke der ringer om jeg har fået det råd før)
Til top
SosFarum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Juli-2007
Sted: Frederikssund
Point: 1022
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SosFarum Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juli-2016 kl. 14:58
Har lavet en lille liste se min signatur
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juli-2016 kl. 16:16
Men hvordan med lyden, bliver den farvet? eller er det et fedt?
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu