|
Hvad skal man se efter, når kigger på eneffektfor? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-Juli-2016 kl. 12:12 |
Overvejer om jeg skal bruge noget af min første månedsløn på en effektforstærker.
Hvad skal jeg se efter? Skal mærket matche min surroundreceiver, eller toner en effekt ikke lyden. Alle gode input modtages. |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12342 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du skulle hellere købe en stereoforstærker med Direct AV Input, Home Theater Input, eller hvad det nu kaldes. Så ville dine stereo-kilder, som f.eks. musik, få et væsentligt løft i kvaliteten.
|
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
en interessant tanke. det må jeg lige læse op om (igen, for der er en klokke der ringer om jeg har fået det råd før)
|
|
![]() |
|
SosFarum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Juli-2007 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 1022 |
Har lavet en lille liste se min signatur
|
|
![]() |
|
Men hvordan med lyden, bliver den farvet? eller er det et fedt?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |