recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Erfaringer med Procella?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Erfaringer med Procella?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6254
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Erfaringer med Procella?
    Sendt: 06-Juli-2016 kl. 15:20
I en anden tråd, som jeg har oprettet under Jura, mener forhandleren, at jeg har bundet mig til at købe fem Procella P5
Men jeg er kommet meget i tvivl
Forhandleren siger, at jeg bare kan hænge dem på væggen og få optimal lyd via receiverens (Pioneer) rumkorrektion
Ejere på avsforums siger til gengæld, at det kræver meget at få noget godt ud af dem i form af analyser, målinger, akustisk optimering osv.
Mit rum er delvist udstyret med akustikplader, men da slet ikke optimeret i det omfang
Hvad mener I?

Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
KennyIver Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 31-Maj-2011
Sted: Herning
Status: Offline
Point: 1073
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KennyIver Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2016 kl. 19:31
Jeg har Idag P6'erne, men fordi jeg bruger dem i stuen, har jeg valgt at skifte ned til P5'erne.
Jeg afventer også at tapeconncetion skriver når de kommer.
Jeg er rigtig glad for P6'ernes lyd, og ud fra hvad jeg kan læse mig til på nettet
http://www.minhembio.com/forum/index.php?showtopic=320454
Lyder det til at man får meget af den samme lyd som P6'eren. Selvfølgelig skal der var forskel på en højttalere som koster under det halve af den anden. Men det er jeg slet ikke bekymret for.
Jeg er heller ikke bekymret for at den er svær at indstille til at spille sit bedste. Den skal nok deles højere end ved de 80 hz, og har noget luft omkring sig for at spille bedst mulig.
Setup:
Panasonic,Anthem,HK,DLS,Velodyne
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu