|
Nad udfordringer |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3792 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja jeg har også fået en pris på 4000kr oplyst. Men altså jeg gør det gerne for at blive med Nad. Der skal komme nyheder fra Nad i august, men hvad er der ingen der ved. Men tænker 4k og Atmos må få noget omtale
|
|
![]() |
|
Mr. Laursen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 458 |
Jeg har det på samme måde. Om end jeg lige skulle lade prisen synke ind. Men det er fed reciever og det er sgu billigere at spændere de 4000,- end at skulle købe ny reciever, så længe jeg vil have NAD med de specifikationer.
|
|
Mvh. Mark
Bio: NAD T777, 2x B&W DM604-S3,1xB&W CMC, 2x B&W DM601 S3, 2x B&W DS6S3, 1x Dali Concept Sub., Pioneer BDP-LX AppleTv Stue: Samsung UE55HU6900U, NAD C356BEE + sonos con, 2 B&W CM1 + ASW 608 |
|
![]() |
|
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3792 |
Ja det er det samme her. Havde tidligere en t757, som jeg ligeledes var glad for, men vil gerne beholde nad's lyd.
Bruger du noget eq til musik afspilning? Jeg har endnu ikke fundet ud af hvordan jeg skal bruge indstillingerne her. På t757 brugte jeg bare Ears til stereo lyd og her er som bekendt slet ingen eq på (t757). Men uden eq på t777 er musikken noget flad. Med multeq og dynamic eq er min subwoofer dog ikke sammenhængende til musik syntes jeg. Det hjælper noget når jeg deaktivere dynamic eq, men beholder multeq. Jeg har en dspeaker på subben, som giver lidt delay, det kan være den lige skal have en ny tur igen:) |
|
![]() |
|
Mr. Laursen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 458 |
Må ærligt indrømme at jeg i 99% af tilfældene bruger den til at se film med. Har ikke den store erfaring til musikbrug. Dertil har jeg mit nad stereo setup i stuen.
|
|
Mvh. Mark
Bio: NAD T777, 2x B&W DM604-S3,1xB&W CMC, 2x B&W DM601 S3, 2x B&W DS6S3, 1x Dali Concept Sub., Pioneer BDP-LX AppleTv Stue: Samsung UE55HU6900U, NAD C356BEE + sonos con, 2 B&W CM1 + ASW 608 |
|
![]() |
|
Ok ok. Jeg tror jeg kommer til at lave en nye kalibrering. Tror jeg uanset foretrækker uden eq af nogen art
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |