|
Hjælp til valg af baghøjtalere |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
gedkatko ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 22-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-Juli-2016 kl. 09:46 |
Håber nogen kan hjælpe
Mit nuværende setup er et 5.1 som består af en marantz sr7009, et par ældre Monitor audio s8 og jbl t1k ceter. Jeg skal have udskiftet mine baghøjtalere til nogen nye og mindre. Problemet er at bag sofaen er der et glasparti som går næsten hele vejen op til loftet, dvs. der er kun 22 cm fra vinduet og til loftet. Med andre ord, jeg skal bruge en lille eller lav(aflang) højtaler. Sofaen er placeret lidt under en meter fra væggen og standere er ikke en mulighed (wife-factor). Jeg har overvejet følgende højtalere (tænker maks 5k for et par). Bør jeg vælge bi-pole højtalere når jeg er så udfordret på placeringen? Skal jeg alternativ tænke en loft monteret/indbygning løsning i stedet? Indput til ovenstående modeller eller forslag til andre modeller modtages gerne :)
|
|
![]() |
|
Bravo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1330 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
http://www.audiovector.com/in-on-wall/k-xx
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |