|
Udskiftning af Pioneer VSX-929 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Mjpoulsen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 08-Juni-2016 Sted: Randers Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-Juli-2016 kl. 12:11 |
Hey Alle,
Jeg købte en Pioneer VSX-929 da jeg var butikselev, og kunne få den til en fornuftig indkøbspris, og har som sådan været godt tilfreds med den. Dog har jeg løbende skiftet udstyret omkring den, og formoder at jeg i dag vil kunne få mere ud af mine højttalere, med en anden reciever. Mit setup er: Dali Concept 8 - Front Dali concept - Center Scandyna Micropod - Baghøjttaler Paradigm PS-1200 - Sub Budget er 5-10.000 Kr. og jeg har pt. kig på Denon AVR-X4100W (fordi ham i HiFi-klubben mente det var et godt bud, og den var nedsat grundet nye modeller), og så Yamaha RX-A1050, da flere herinde synes at mene, at det er der man får mest for pengene. Jeg har ikke ret godt styr på hvad der er vigtigt at kigge efter, og derfor vil selve lydoplevelsen og brugervenlighed vægte højest. Tak for hjælp på forhånd.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 35 ![]() -- ![]() Oprettet: 28-Juli-2008 Status: Offline Point: 3673 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |