|
Sonos Soundbar |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
wicca ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 506 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-Oktober-2016 kl. 17:21 |
Hej, har du en Sonos Soundbar stående derhjemme?
Så kan du måske hjælpe mig med svar på mine spørgsmål? Jeg overvejer kraftigt at købe en Sonos Soundbar og 2 x Play 1. Men Soundbaren kan kun afspille Dolby og ikke DTS. Er det et problem i hverdagen? Får man så kun stereo-lyd ud af soundbaren, hvis blu-ray skiven er optaget i DTS? Jeg kan se at Soundbaren kun kan tilsluttes med optisk kabel. Giver det et dårligere resultat end soundbarer med mulighed for tilslutning med HDMI - eks. den nye Bose Soundtouch 300? Er den generelt de 6000 kroner værd? |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7129 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har Playbar.
De fleste tv kan ikke sende 5.1 lyd ud af optisk via hdmi. Så derfor får du stereo fra bluray selv om de er i DTS . Hvis du ikke har Sonos i forvejen så kik på Yamaha soundbar. De laver en del lækkere modeller. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |