|
SOA på BD med DK-subs??? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
veyron ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 682 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-Februar-2016 kl. 12:21 |
Hej.
Er det bare umuligt at opstøve Sons of Anarchy på bluray med dansk tekst??? Redigeret af veyron - 29-Februar-2016 kl. 13:52 |
|
Pioneer KRP-600A(ISF-by Otto)
Oppo BDP-83 (reg.free.) Supra HDMI |
|
![]() |
|
azrael ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Sted: Tilst Status: Offline Point: 1695 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er sjovt du skriver det. Jeg havde altid den opfattelse, at serien var ude på BD med danske tekster. Måske fordi den så ofte har figureret hos CDON når der er udsalg. Nu kan jeg godt se, at det åbenbart kun er DVD versionen der kan fås med danske tekster.
Jeg har desværre haft samme oplevelse med flere andre serier, som har interesseret mig. Kan bl.a. nævne Fringe (som jeg endte med at købe på DVD), Agents of S.H.I.E.L.D. og Black Sails. Og det bliver nok kun "bedre" fordi streaming vinder frem. Yay! (Sarkasme kan forekomme) |
|
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |