|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Lasselotte ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 23-Januar-2007 Status: Offline Point: 16 |
![]() |
ok der står CCD-TR411E i bunden
|
|
![]() |
|
laursen ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 02-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4055 |
![]() |
Hej Lasselotte,
Nej, der er vist ikke rigtig nogle indstillinger på kameraet. Det må så også betyde at niveauet formentlig ikke er overstyret derfra. Når du skriver at du har prøvet at justere input gain for Line In - er det så det korrekte gain du har justeret? Som standard viser Windows afspilnings-lydstyrker i sin mixer, som intet har med input justering at gøre (det er udelukkende 'output af line in' der som standard justeres). Der skal derfor klikkes 'Options' -> 'Properties' - og i den fremkomne dialog vælges 'Recording' i feltet 'Adjust volume for' (i stedet for 'Playback'). Se evt. siden her, for en grafisk gennemgang af processen. Prøv at justere 'Line In' så langt ned som muligt for at undgå overstyringen (evt. til 0 for at checke at justeringen har den ønskede effekt). /Lars |
|
Redaktør, recordere.dk
|
|
![]() |
|
Lasselotte ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 23-Januar-2007 Status: Offline Point: 16 |
![]() |
Nu tror jeg vi har fundet en løsning, jeg har lånt en gammel Hama (AV PROCESSER 142 ) mixirpult af min gode ven Ole og det ser ud til at virke når man har lyden på ca.halv styrke
![]() ![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Men mange tak for hjælpen her
![]() |
|
![]() |
|
laursen ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 02-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4055 |
![]() |
Ok, velbekomme (og glad for at du fandt en løsning). Blot af nysgerrighed, havde du så afprøvet mit sidste forslag - uden resultat? /Lars |
|
Redaktør, recordere.dk
|
|
![]() |
|
![]() |
Ja det havde jeg også prøvet, men kunne ikke se forskel selv om jeg skruede helt ned
Lars |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |