|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Pottimor ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Februar-2007 Sted: Norway Status: Offline Point: 4 |
![]() Sendt: 27-Februar-2007 kl. 09:59 |
![]() men Jeg Spørger.. Kan man eller Kan man IKKE slette dem?? Jeg slettet de, og intet har skjedd ennu.. (de ligger i søppelboxen) MÅ jeg legge de tilbake?? |
|
I morgen er en ny dag :)
|
|
![]() |
|
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
I hvilken sammenhæng optræder disse .idx filer? subtitles?
|
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
![]() |
|
Pottimor ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Februar-2007 Sted: Norway Status: Offline Point: 4 |
![]() |
![]() Jeg la inn Nero i går og begynte å kopiere musikk inn på CP. Avspillings filene la seg i en mappe som heter my music under Ahead under mine programfiler. Det var jo greit i seg selv, men i mine dokumenter, under min musikk kom dissse IDX filene inn, i hope tall ..over 1000 Hadde jeg enda kunnet finne ut, om /at jeg kunne få samlet dem, i en felles mappe, ikke bare sånn 1000 filer uten mening.. ![]() Må jeg ha dem for å senere brenne ut cd'r ![]() |
|
|
|
![]() |
|
Zagadka ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 446 |
![]() |
Det lyder præcis som dette spørgsmål http://discussions.virtualdr.com/archive/index.php/t-136943. html.
|
|
![]() |
|
![]() |
Mange TAKK
fra meg ![]() |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |