recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Teknik & Teori
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Problemer med DVD cryptering
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketProblemer med DVD cryptering

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Foolytot Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 09-December-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 16
Direkte link til dette indlæg Emne: Problemer med DVD cryptering
    Sendt: 28-Februar-2007 kl. 12:54

Hej alle DVD crypteringsfreaks !

Nogle enkelte DVD'ere kan DVD FABcrypteringsprogrammet ikke tygge igennem. Eks. en DVD vil iflg. crypteringsprogrammet tage 2 timer og 21 min., og crypteringen starter udmærket op med 0,850 MB/sek. ogcrypteringstiden kører. Men når ca. 36% af crypteringen er foretaget falder crypteringen drastisk til 0,015 MB/sek. og crypteringstidsuret går helt i stå, og nu fremgår det, at resten af crypteringen vil var 5-6 timer.

Som sagt er det kun enkelte DVD, der har det sådan, medens andre DVD'ere med samme længde kører perfekt igennem.

Jeg vil være glad, hvis I har en forklaring og hjælp til samme.

Med venlig hilsen

H.C.Hansen

Foolytot
Til top
Psudo Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 29-Juni-2005
Point: 201
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2007 kl. 13:56

Ved ikke om det er den samme effekt du ønsker, som det jeg benytter, da jeg ikke kender DVD FAB, men anydvd og cloneDVD har nu altid gjort tricket for mig.

Et skud i tågen omkring de DVD´er der ikke går igennem, kan grunden simpelthen være ridsede/fedtede skiver, men det er du nok opmærksom på?!

V.H. Psudo

Til top
Zagadka Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 07-August-2005
Point: 446
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2007 kl. 17:35
Det du beskriver lyder meget bekendt, eftersom jeg selv har oplevet det med en DVD. En mulig årsag er at det er en kopibeskyttelse med bevidste datafejl der generer dig for det lader til at DVD afspillere og DVD drev i computere læser skiverne forskelligt.

For at undgå problemer for alle parter vil jeg ikke skrive i et generelt forum hvordan, men det kan lade sig gøre at opnå det du prøver at gøre.
Til top
Perikum Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 04-Marts-2007
Point: 12
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2007 kl. 01:54

Jeg tilslutter mig Psudo, indstaler AnyDVD og hav den til at køre i baggrunden,  så benytter du bare det rippe program du plejer at bruge. Den skal nok tage sig af de forskellige krypteringsformer der findes på de DVD'ere. Den tager sig forresten også af de kodningsformer der findes på nogle af audio cd'erne idag.

Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2007 kl. 11:47

Ja, Any DVD kan godt anbefales, og det bliver løbende opdateret, så man altid har seneste version. Har kun været ude for enkelte skiver det ikke kan klare. Nu kan det også klare HD DVD.

Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Foolytot Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 09-December-2006
Point: 16
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2007 kl. 12:55

Hej alle Freaks !

Nej hverken AnyDVD, DVDdecrypter, Shrink, eller andre ripper programmer dur.

DVDFABdecrypter standard og gold dur heller ikke. Men DVDFabdecrypter Platinum har en funktion der virker, nemlig Merge som kan hale de funktioner ud af DVD'en du ønsker. Jeg kan tilføje, at DVD'en ikke var kodet iflg. DVD decrypter.

Problemet er løst, men DVDFABDecrypter Platinum program får du kun lov at bruge i 30 dage som trial program, hvorefter du må til lommerne og købe det.

Det var hyggeligt tak for al interesse     

Med venlig hilsen

Foolytot

Foolytot
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu