|
Seriestarter |
Besvar ![]() |
Forfatter | |||
azrael ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Sted: Tilst Status: Offline Point: 1695 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-April-2015 kl. 20:53 |
||
Ved ikke om det har interesse, men på søndag starter The Knick og Backstrom på hhv. DR3 og 3 Plus. The Knick starter kl. 21, mens Backstrom starter kl. 22. Begge er dobbeltepisoder.
Desværre lidt forsinket kan jeg meddele, at TV3 i morges startede 3. sæson af Revenge og de starter også 3. sæson af Unforgettable søndag nat. Ligeledes lidt forsinket, men stadig til at redde er "sæsonstarten" af Agents of S.H.I.E.L.D. på Kanal 5. De genudsender nemlig episode 7 af 2. sæson (første nye de viser) i nat kl. 2:40. Og så bemærkede jeg ved et tilfælde, at Zulu mandag nat starter med at vise Ravenswood, en aflægger af Pretty Little Liars. Det er vist noget overnaturligt noget, hvis man er til den slags. Redigeret af azrael - 10-April-2015 kl. 20:57 |
|||
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
|
|||
![]() |
|||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24788 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Det var da sent. Den har jeg på dvd allerede.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
azrael ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Sted: Tilst Status: Offline Point: 1695 |
||
Der er efterhånden meget der kommer på disc før det kommer i tv. Men bedre sent end aldrig. ![]() |
|||
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
|
|||
![]() |
|||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24788 |
||
Det er helt fint for mig, at de gør det. Det er få serie, som jeg efterhånden følger på TV. Vil hellere købe dem.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |