|
Homeenter |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bruger udmeldt 30 ![]() -- ![]() Oprettet: 17-Juli-2013 Status: Offline Point: 1328 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-April-2015 kl. 10:42 |
Er der nogle herinde, som kender Homeenter?
De har temmelig dårlig omtale på Trustpilot - om bl.a. vedr. tvangforsendelser efter medlemsophør.
|
|
![]() |
|
therazz ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 529 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Næsten alle har vel på et tidspunkt i 90'erne fået 3 nye udgivelser og kun betalt for én,
- for så at sidde fast i en abonnementsfælde det var, svært omend ikke umuligt at komme ud af :-) |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 30 ![]() -- ![]() Oprettet: 17-Juli-2013 Status: Offline Point: 1328 |
At der stadig eksisterer videoklubber, er jo nok fordi, at der stadig er kunder til den slags? Men på trods af at Homeenter indimellem har sjældne filmtitler, så er det omvendt også lidt af en risiko. |
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24788 |
Jeg har været hos dem et par gange. Og ind i mellem kan man få gode priser, men tit er koster det mere hos dem, end de andre. Man skal bare kigge sig godt for, og så købe de rigtige titler til fuld pris, og så helst forudbestille lidt, så man kommer op på gratis fragt. Og så skal man huske at afbestille månedens film. Men jeg har for det meste været tilfreds hos dem.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Jeg lurer lidt på, om homeenter har lidt forbindelse til cdon-koncernen?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |