recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvilke webshops for billige film/serier?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvilke webshops for billige film/serier?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jbl Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 08-November-2013
Sted: København
Status: Offline
Point: 262
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jbl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hvilke webshops for billige film/serier?
    Sendt: 15-Januar-2015 kl. 18:14
Hej

Jeg ville høre om I har nogle gode forslag til andre - f.eks. udenlandske - hjemmesider, man kan lede på når det kommer til at finde film og serier til en god pris? Normalt laver jeg bare en søgning på Pricerunner.dk.

Mere specifikt er jeg ude efter Walking Dead, sæson 4, som jeg nu to gange (!) har misset alle afsnit af på DR3. Fordi den har et par år på bagen og har været både sendt og genudsendt i tv, tænker jeg at der må være billigere alternativer end de 299 + porto som Cdon skal have...
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Point: 24788
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2015 kl. 18:42
Jeg bruger personligt, Amazon.co.uk meget. Og så bruger jeg efterhånden, også QXL en del. Der kan man tit, få film/serier til en rigtig god pris. Det gælder bare om at holde øje.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
MulleB Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-November-2013
Point: 745
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MulleB Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2015 kl. 21:02
altså den udkom på dvd for 4 måneder siden, og sidste afsnit blev sendt på TV for ca. 9 måneder siden?

men hvis du ikke vil give prisen i butikken, så prøv at kig på DBA, der er en del til salg.
Til top
Stampe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Januar-2004
Point: 2406
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stampe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2015 kl. 07:13
Oprindeligt skrevet af jbl jbl skrev:

Hej

]Mere specifikt er jeg ude efter Walking Dead, sæson 4, som jeg nu to gange (!) har misset alle afsnit af på DR3. Fordi den har et par år på bagen og har været både sendt og genudsendt i tv, tænker jeg at der må være billigere alternativer end de 299 + porto som Cdon skal have...

"Et par år på bagen"? Sidste afsnit (#16) i sæson 4 blev i USA sendt 30. marts 2014. Og den kom så nok først på bd i løbet af efteråret 2014. Så at forvente den fås til nedsat pris allerede nu er nok i overkanten.

Er det virkelig sæson 4 du tænker på?

Redigeret af Stampe - 16-Januar-2015 kl. 07:14
Til top
jbl Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 08-November-2013
Sted: København
Point: 262
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jbl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2015 kl. 19:15
Tak for tips! Jeg fandt den på blu-ray til halv pris (150 kr.) på dba.dk, stadig i folie. :)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu