|
Hvilke webshops for billige film/serier? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jbl ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-November-2013 Sted: København Status: Offline Point: 262 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-Januar-2015 kl. 18:14 |
Hej
Jeg ville høre om I har nogle gode forslag til andre - f.eks. udenlandske - hjemmesider, man kan lede på når det kommer til at finde film og serier til en god pris? Normalt laver jeg bare en søgning på Pricerunner.dk. Mere specifikt er jeg ude efter Walking Dead, sæson 4, som jeg nu to gange (!) har misset alle afsnit af på DR3. Fordi den har et par år på bagen og har været både sendt og genudsendt i tv, tænker jeg at der må være billigere alternativer end de 299 + porto som Cdon skal have...
|
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24788 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg bruger personligt, Amazon.co.uk meget. Og så bruger jeg efterhånden, også QXL en del. Der kan man tit, få film/serier til en rigtig god pris. Det gælder bare om at holde øje.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
MulleB ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2013 Status: Offline Point: 745 |
altså den udkom på dvd for 4 måneder siden, og sidste afsnit blev sendt på TV for ca. 9 måneder siden?
men hvis du ikke vil give prisen i butikken, så prøv at kig på DBA, der er en del til salg. |
|
![]() |
|
Stampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
"Et par år på bagen"? Sidste afsnit (#16) i sæson 4 blev i USA sendt 30. marts 2014. Og den kom så nok først på bd i løbet af efteråret 2014. Så at forvente den fås til nedsat pris allerede nu er nok i overkanten. Er det virkelig sæson 4 du tænker på? Redigeret af Stampe - 16-Januar-2015 kl. 07:14 |
|
![]() |
|
jbl ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-November-2013 Sted: København Status: Offline Point: 262 |
Tak for tips! Jeg fandt den på blu-ray til halv pris (150 kr.) på dba.dk, stadig i folie. :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |