|
Blu-ray.com - troværdighed? |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Bruger udmeldt 30 ![]() -- ![]() Oprettet: 17-Juli-2013 Status: Offline Point: 1328 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-Marts-2015 kl. 16:45 |
|
Jeg har hidtil haft den overbevisning, at blu-ray.com var det bedste sted at søge oplysning inden køb af film. Det har jeg ikke mere!
Inden jeg for flere måneder siden lagde en forudbestilling ud på filmen Charley Varrick, så tjekkede jeg denne side, om den ville få engelske undertekster: http://www.blu-ray.com/movies/Charley-Varrick-Blu-ray/121162/ derfor lagde jeg en en forudbestilling ud på den via tyske amazon.de. Nu skal man ikke altid tro coveroplysninger, så på trods af overraskelsen ved modtagelsen, satte jeg Blu-ray skiven på - og som sagt INGEN engelske undertekster. KUN tyske undertekster! Så med mindre, at de engelske undertekster PLUDSELIG er droppet i udgivelsesprocessen, så har jeg godt nok ikke oplevet det før! |
||
![]() |
||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12342 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Indholdet på de forskellige udgivelsers side er brugerskabt. Selvfølgelig kan der forekomme fejl og være mangler.
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 30 ![]() -- ![]() Oprettet: 17-Juli-2013 Status: Offline Point: 1328 |
|
Ca. 140,- kr. med forsendelse, dog med engelsk tale, men KUN med tyske undertekster, det er så et fejlkøb, som jeg IKKE har noget at bruge til.
![]() |
||
![]() |
||
Kosire ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Februar-2013 Status: Offline Point: 125 |
|
Hvis folk ikke selv har købt skiven og indtastet oplysningerne fra den, indtaster de jo blot det der står på bagcoveret.. og der står altså at der er engelske undertekster.
Så du skal nu nok mere skyde skylden på bagcoveret. |
||
![]() |
||
Guests ![]() Gæst ![]() |
|
Undskyld ... Men fremgår det ikke ret klart via amazon.de at der kun er tyske tekster? Jeg finder Blu-Ray.com ganske brugbar når det gælder anmeldelser. Sjovt du betvivler et cover men undlader at betvivle Blu-Ray.com i din søgen efter film :) Nu skal man ikke altid tro coveroplysninger ... Eller andre informative sites ;) helt sikker kan man aldrig blive, vel.
|
||
![]() |
||
|
Det er jo ikke til at vide, hvem der er"skurken" i det her salg - men her er oplysninger fra amazon:
http://www.amazon.de/Charley-Varrick-Gro%C3%9Fe-Blu-ray-Special/dp/B00S5VYWLE/ref=sr_1_1?s=dvd&ie=UTF8&qid=1427302981&sr=1-1&keywords=charley+varrick
|
||
![]() |
||
|
Du var vist lidt hurtigere med seneste indlæg.
![]() |
||
![]() |
||
|
Nå pyt. Den disc finder nok et bedre sted.
Filmen er en klassiker. Jeg har nu filmen i en optagelse fra tv - men en ægte disc med det hele, det havde været bedre.
|
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24788 |
|
Det kan man bestemt ikke bruge til noget. Jeg har købt 300+ Blu-rays fra Amazon UK og DE, og der er rigtig mange som ikke har de rigtige oplysninger. Der er mange, hvor der står et og så er der altså mange flere tekster på end der står. Så du kan ikke tage, Amazons oplysninger for de rigtige.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
|
Nu vi er inde på det med rigtige oplysninger. Er der nogen der har købt filmen "Bobby" på DVD ved en af de to amazon butikker og kan komme med info om danske undertekster?
|
||
![]() |
||
kaizer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2354 |
|
Hvis oplysninger der er beskrevet på amazon ikke er korrekt kan du informere dem om det, og du vil få dine penge returneret. Edit: Hvis de skriver at der er UK tekst på, og det ikke er tilfældet, får du dine penge retur. Redigeret af kaizer - 25-Marts-2015 kl. 19:51 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |