recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Killzone 3 info - trailer med gameplay
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketKillzone 3 info - trailer med gameplay

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Emne: Killzone 3 info - trailer med gameplay
    Sendt: 04-Juni-2010 kl. 00:08
Da Amors tråd jo egentlig er om 3D laver jeg en tråd dedikerett til KZ3 og fylder den så med info som tiden går.

Til at starte med bliver det lidt generelt om spillet og nu hvor E3 messen er lige om hjørnet kommer der helt sikkert meget ny info inden for den nærmeste fremtid. Ud over det er det ikke helt usandsynligt at jeg laver en tidslinje for historien - jeg har nemlig et lille katalog som gennemgår det hele. Historien bag spillet er faktisk meget cool og jeg er sikker på at de fleste egentlig ikke ved hvorfor der er krig imod Helghast.

Anyhow her er lidt info:

Killzone 2 Boxshot
Jeg skifter billedet så snart der kommer et ordenligt af 3'eren!

• SCEA
  • Guerrilla
  • Sci-Fi First-Person Shooter
  • Release: TBA
  • Hvad ved vi?:

Spillet fortsætter lige efter 2'eren. Vi er stadigvæk på Helghan (planeten 2'eren foregik på) og vi spiller igen som Sev som følges med hans gruppemedel Rico. Rico skulle denne gang være i stand til at genoplive Sev, hvor man før døde når man eh ja døde..

Desuden foregår 3'eren ikke kun i kedelige bybaner, men også i junglen, et snelandskab samt det ydre rum - eller dvs. rumdelen er et måske, så vidt jeg kan forstå.

Der vil komme til at være lidt mere alternative våben, jetpacks (!), nærkamp (CQC) og bedst af alt - de vil fokusere mere på historien!

Spillet vil understøtte 3D

Jeg har ikke lige luret alle interviews igennem og det meste er noget jeg lige kan huske at have læst, så ret mig endelig hvis jeg tager fejlSmile

Jeg har fundet ud af at tidslinjen til KZ er lidt omfattende, så jeg har valgt at tage den i grove træk. Vil folk have det hele med er der link til tidslinjen her: http://killzone.wikia.com/wiki/Time_Line

Tidslinje :

2055-2059

På grund af oliemangel udbryder der atomkrig. Efter krigen bliver det åbenlyst at der skal findes en anden metode for at overleve.

2060-2090

En koalition mellem verdens rigeste selvskaber danner UCN (United Colonial Nations) og forbereder sig på at rejse ud i rummet. Helghan som er et enormt rigt selvskab er ikke med i UCN og begynder deres egne forberedelser - dog bare under strenge regler fra UCN.

2095-2127

UCN finder to planeter ved Alpha Centauri systemet og gør krav på systemet og planeterne. 6 koloni rumskibe starter den lange rejse dertil men når aldrig frem. Pga. økonomiske problemer bliver UCN nødsaget til at sælge planeterne til højestbydende, som ender med at være Helghan.

UCNs militære afdeling bliver afløst af UCA (United Colonial Army) pga. inkompetence og korruption.

Helghan kalder den ene planet for Vekta (den minder meget om jorden) mens den anden kommer til at hedde Helghan.

2129-2155

Helghan begynder og kolonisere Vekta mens Helghan planeten mere er en ressourceplanet. Efter en hård starter hvor det næsten gik helt galt begynder det at se lysende ud for Helghan selvskabet. Snart bliver Alpha Centauri systemet et knudepunkt for gennemrejsende (der kommer udefra og skal tilbage til jorden).

Helghan laver sig om til en civil forvaltning og betaler UCN et stort beløb for at eje hele systemet.

UCA danner ISA (Interplanetary Strategic Alliance) som skal være en lokal militær organisation der tilbyder teknologi og udstyr til de forskellige systemer. ISA er underordnede til UCN og ikke UCA og hver ISA enhed er selvstændig.

2156-2202

Helghan begynder at kræve gebyr/skat for al traffik i deres system og hiver derved enorme summer penge ind. Dette bliver UCN urolige overfor og beskatter Helghan kolonierne mere end de var i forvejen, UCN regulere også de privilegier Helghan har - helt specifikt muligheden for at danne en større flåde samt beskatningen af gennemflyvning.

Dette er Helghan administrationen ikke tilfreds med og efter nogle mislykkedes forhandlinger kræver Jorden Helghans samtykkelse. Dette resulterer i at Helghan melder sig helt ud af UCN og prøver efterfølgende at fjerne al ISA militær i deres system. ISA flygter fra kolonierne og UCN sender en flåde for at barrikadere Helghan planeten - da denne ankommer sender Helghan en en flåde af mindre fartøjer, som viser sig at være ubrugelige imod UCNs avancerede krydsere og opgøret ender som en massakre.

ISA  får kontrollen over Vekta. Krigen slutter.

2202-2340

De resterende Helghan(ianere?) der er på Vekta får lov til at flyve over til planeten Helghan. Der begynder nu en lang og sej kamp for overlevelse. Helghan planeten er anderledes end Vekta og jorden og folk dør tidligt pga. det barske klima. Det bliver derfor påkrævet at have en maske på når man bevæger sig udenfor. Arbejdsforholdende og medicinfaciliteterne er meget kummerlige og der er ingen hjælp at hente fra UCN.

Vekta har monopol på al handel.

2340-2357

Schola Visari udnævner sig til hersker af Helghan. Han er en stor taler og tryllebinder folk med hans ord. Han udtaler sig også om at de ikke længere er Helghan men Helghast, desuden kan de heller ikke omtales som mennesker men en race der er stærkere end det almindelige menneske.

Masken som før var et varetegn på arbejderklassen bliver nu varetegnet på Helghast som et folk.

Der sker en række ting som jeg ikke gider komme ind på.

Helghast begynder i mindre grad at smugle ressourcer til Vekta, men fordi den nu skrabede ISA styrke ikke kan stille meget op fortsætter smugling af ressourcer hastigt (den eneste reele forhindring er en ISA rumstation over vekta der virker som beskyttelse mod en invasion). Det begynder at se lysende ud igen rent økonomisk set.

ISA begynder at lave en ekstra rumstation da den første nu er 52 år gammel.

2357-2360

Visari begynder planlægningen på overtagelse af Vekta samt fjernelse af al ISA militær. Hans plan ser således ud:

1. Utilize deep-cover agent ISA General Stuart Adams to neutralize the orbital defense platforms.
    2. Utilize deep-cover agent ISA General Dwight Stratson to gain access to intelligence and lure the ISA troops out of the cities.
    3. Mount an invasion of Vekta whilst the orbital defense platforms are down, under the command of General Joseph Lente.
    4. Reactivate the defense platforms in time to defend Vekta against the inevitable support fleet sent by the UCA.
    5. Declare the system to be under Helghast control and sue for peace with the UCN whilst the UCA is still reeling from the loss of its fleet.
    6. Use the resources of Helghan and Vekta, as well as technology captured from the wrecked UCA Navy fleet, to build a Helghast fleet capable of defending the system from the UCA Navy.
    7. Begin charging trade tariffs for passage through Helghast space to Earth again.
    8. Blockade the Earth and strangle the UCN into submission.
    9. Capture the UCN Navy shipyards and orbital defenses. Leave Earth's population to starve to death. Build an enormous fleet and establish Helghast hegemony over all colonies
     Herefter begynder invasionen af Vekta, som i første udfald går efter planen. Men pga. 4 "helte" (Templar og Rico som to af dem) fejler invasionen lidt og overtagelsen af den første rumstation mislykkedes. Dette resultere i at UCA stiller med en flåde som får styr på invasionen.

Helghast når dog at flygte fra Vekta med en atombombe - de mangler dog bare en armeringskode.

UCA overlader endnu engang kontrollen til ISA og kræver at ISA laver en blokade til Helghan dog uden nogen angreb.

Et råd samles dog i Vekta City og de bliver enige om at gå uden om UCA's ordrer om ikke at angribe
    Helghan.

Deres punkter er følgende:

• Remove the Helghast as a military threat.
  • Capture Autarch Visari for a public trial.
  • Establish a more easily controlled regime on Helghan that avoids the oppression that sparked this conflict.
  • Killzone 2 starter nu.

Eh jeg har oversat det hele fra engelsk lidt hurtigt så er der nogle fejl eller noget der bør rettes så sig endelig til!Smile

Den originale tidslinje kan findes her:

HUSK at tjek denne fede teaser trailer som mere eller mindre bekræfter Close Quater Combat (CQC): http://www.killzone.com/kz3/hub.html

Ny trailer (12/6-2010) med gameplay 

En officiel trailer er også meget snart på vej. CQC manøvrerne i teaser traileren er forresten også repræsentative for dem i spillet = Big smile
    Image 1
    Image 2
    Image 3
    Image 4
    Image 5
    Image 6
    Image 7
    Image 8
    Image 9
    Image 10
    Image 11
    Image 12
    Image 13
    Image 14
    Image 15
    Image 16
    Image 17

Redigeret af SteffenD89 - 12-Juni-2010 kl. 08:41
    Til top
    Guld medlem
    Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2010 kl. 00:24
    GG har svaret på lidt spørgsmål vedr. traileren og lidt andet Tjek det ud hvis du har lyst.

Til top
    amorbavian Se dropdown menu
    Guld medlem
    Guld medlem

Oprettet: 19-April-2008
    Sted: Sweden
    Point: 3010
    Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2010 kl. 15:14
    Jeg skulle lige til at komme efter dig, saa det er godt, du reder dig selv i foerste linieLOL 

Du kunne da bare have brugt den anden traad og jeg kunne have aendret overskriften - den var tiltaenkt alt om KZ faktisk...titlen bliver jo sikkert KZ 3D.

BORING!
    Til top
    Guld medlem
    Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2010 kl. 15:59
    Ja okay, men nu faldt jeg over traileren i går også lavede jeg tråden. Så har jeg også selv mulighed for at redigere i indlæg og titel =)
    Til top
    zulfo Se dropdown menu
    Moderator gruppe
    Moderator gruppe
    Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
    Point: 3701
    Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2010 kl. 17:43
    Den første "trailer" er vist mere teaser end trailer?
    Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
    Til top
    Guld medlem
    Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2010 kl. 18:04

Hvad står der i trådstitlen og i mit første indlæg?Tongue 

Den officielle trailer (som de så fint kalder det) kommer dog meget snart.
    Til top
    Guld medlem
    Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2010 kl. 18:21
    Jeg har oversat en tidslinje for dem af jer der er nysgerrige om tiden op til Killzone 2. Den er ikke rettet igennem for stavefejl osv. Embarrassed

den originale kan findes her http://killzone.wikia.com/wiki/Time_Line
    Til top
    Guld medlem
    Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juni-2010 kl. 08:41
    Til top
    amorbavian Se dropdown menu
    Guld medlem
    Guld medlem

Oprettet: 19-April-2008
    Sted: Sweden
    Point: 3010
    Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juni-2010 kl. 09:14

Steffen, kan det der billeder ikke sættes som et link? Eller er det bare mig, der synes, at det er irriterende at scrolle for meget?

Ud fra Traileren så ligner spillet mere af det samme, tilføjet close combat og jetpack. Faktisk ligner jetpack ikke et fedt tiltag imo. Så lige det punkt kan kun overraske mig positivt.

BORING!
    Til top
    Krusty the Clow Se dropdown menu
    Super bruger
    Super bruger

Oprettet: 27-Juli-2008
    Sted: Aalborg
    Point: 354
    Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2010 kl. 14:33
    Til top