|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Stephan A ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Januar-2008 Status: Offline Point: 176 |
![]() Sendt: 20-Juli-2010 kl. 13:08 |
Hej. Jeg har længe godt kunne tænke mig en ps 3, og har så besluttet mig for at finde en. Jeg faldt tilfældigt en tråd, der fortalte lidt om de forskellige serier, og da 2100 serien er den bedste pt., er jeg selvfølgelig interesseret i den.
Men desværre har jeg ikke været i stand til at finde en i første omgang. Derfor vil jeg gerne spørge jer til råds om, hvor man kan finde sådan en til en fornuftig pris. Allerhelst ses det i en bundlepakke med fifa world cup samt en ekstra controler, men skal vi ikke nøjes med at stille skarpt på serien i første omgang :)
Håber i ligger inde med informationer som kan hjælpe mig i min søgen.
Mvh.
Stephan
|
|
![]() |
|
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
![]() |
Hvorfor er det den bedste ?
|
|
![]() |
|
Stephan A ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Januar-2008 Status: Offline Point: 176 |
![]() |
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=57637&title=ps3-hemmeligheder
Du kan læse lidt omkring processorene her. En ps 3 slim er nemlig ikke bare en ps3 slim :)
Efterlyser stadig et sted hvor den kan erhverves.
|
|
![]() |
|
Strange ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Marts-2008 Status: Offline Point: 3199 |
![]() |
Forskellene er jo minimale og hvem siger en anden version ikke er bedre på en anden måde som der ikke er tænkt på....De ville da få et KÆMPE rap over nallerne hvis en slim ikke bare var en slim....i hovedtræk.
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg takker for det meget besvarende spørgsmål til min topic - I rammer sømmet lige på hovedet! - Og for at lægge låg på offtopicen, så er det mindre larm jeg er efter, hvilket slimmodellen i serie 2100 tilbyder.
Men tilbage til topic! Søger meget gerne svar der vedrører mit spørgsmål. :)
|
|
![]() |
|
Callie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Februar-2005 Sted: Vestamager Status: Offline Point: 563 |
![]() |
Du kan finde den på elgigantens hjemmeside... De fører både 2000 og 2100.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |