recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kopiere saves fra gammel xbox360 til ny xbox slim?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketKopiere saves fra gammel xbox360 til ny xbox slim?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
boehlahz Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 23-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 189
Direkte link til dette indlæg Emne: Kopiere saves fra gammel xbox360 til ny xbox slim?
    Sendt: 30-Juli-2010 kl. 09:23
Hej.

Er der nogen der har en nem løsning på dette?
Den nye Slim har jo ikke de memory slots mere som den gammel xbox360 har.

Redigeret af boehlahz - 30-Juli-2010 kl. 09:26
Pana TH42PZ800E, NV-HV61, Onkyo TX-SR606, Samsung BD D8200N, Pioneer DV585A, CLD1450, B&W.DM630,
DALi SWA12+TrioSpace, JVC CCS EX-TD55R, Technics C01+M02, X360H3+Slim,PS3,NMT-A200Custom, BlueTinum
Til top
Østergaard Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 02-December-2008
Point: 83
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2010 kl. 09:36
Du kan gemme alt på USB nøgle, som du stikker ind foran. Det er faktisk supernemt og brugervenligt, men det kræver at du har den nyeste versions-opdatering. Vær opmærksom på at xbox'en formatterer USBnøglen til sit eget format.

Jeg sidder ikke lige foran min xbox, men jeg mener at du skal ind i "Settings" og "Memory" hvor du så kan flytte data mellem harddisk og USB-nøgle og omvendt.

Hilsen Østergaard
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2010 kl. 10:20
Tak for svaret. Jeg har hørt at visse spil saves ikke kan kopieres men flyttes pga. achievements. Er det rigtigt? Og skal den gamle xbox360 have en update før den kan gemme saves på usb siger du? 
Pana TH42PZ800E, NV-HV61, Onkyo TX-SR606, Samsung BD D8200N, Pioneer DV585A, CLD1450, B&W.DM630,
DALi SWA12+TrioSpace, JVC CCS EX-TD55R, Technics C01+M02, X360H3+Slim,PS3,NMT-A200Custom, BlueTinum
Til top
Østergaard Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 02-December-2008
Point: 83
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2010 kl. 11:11

Ja, du skal have den seneste (eller en ret ny) opdatering af xbox'en. Hvis du har internetopkobling så vil du automatisk blive gjort opmærksom på når der er en ny version. Det er en af de nyeste versionsopdateringer, der har gjort, at det overhovedet er muligt at udlæse på USB-nøgler.

Men det er vel ikke sværere end at afprøve det hvis du har en USB-nøgle.

Iøvrigt er det også nemt at flytte sit gamertag. Når den nye xbox startes op kan man "recover" det ved at taste sin email-adresse, brugernavn og password, og så er den hentet.

Jeg tør ikke garantere om der er nogen spil-saves der ikke kan flyttes; jeg foreslår at spørge specifikt i butikken hvor du har set en xbox360 slim. Jeg fik fin hjælp i Game på Fisketorvet.

Hilsen Østergaard

PS: Den nye xbox360 er iøvrigt stort set lydsvag i forhold til den gamle, og jeg synes også at den er meget mere modtagelig for at spille forskellige videoformater for downloadede videoklip i forhold til tidligere. Det gør at den nu er ganske fortrinlig som mediecenter, i hvert fald til mit brug.
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2010 kl. 13:24
takker - jeg ser på det Cool

Den nye Xbox er meget imponerende og larmer mindre end min ps3 slim og så ser den skide godt ud.
Den er også fysisk mindre end den gamle model. Endelig fik MS taget sig sammen! Shocked Big smile
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2010 kl. 14:25
Okay nu har jeg fået kopieret saves fra den gamle xbox360 men ikke før jeg, som foreslået, opgraderede dens system så den kunne lave en alm USB nøgle om til XBOX memory storage. Jeg har også kopieret dem ind på den nye xbox360 slim. Problemet er bare at jeg ikke må bruge dem da de tilhører en anden konto eller noget i den stil og så er jeg jo ligevidt. Den gamle xbox360 har aldrig været på internet pga. at jeg ikke har haft mulighed for at trække et LAN kabel til den. Den eneste mulighed jeg har er at flytte hele min profil fra den gamle til den nye via USB i mit tilfælde. Så kopiering af saves er kun med henblik på backup. Jeg ville jo gerne kopiere bare nogle enkelte saves over da vi stadig bruger den "gamle" xbox360 men den går altså ikke. Nogen der har nogle råd?
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu