|
NAS - afspiller på Smart TV??? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ClausBP ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-Januar-2016 Status: Offline Point: 347 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-Februar-2025 kl. 09:36 |
Hej!
Selv anvender jeg KODI via NFS lokalt - og Plex, hvis NAS'en er remote. Men hvilken afspiller anvender I på Smart TV/Android TV/Apple TV?
|
|
![]() |
|
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4621 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Min erfaring er, at Plex, Kodi og VLC er de bedste til Android / Google TV. De har hver deres styrker.
Til Apple TV 4K kan jeg varmt anbefale Infuse. Så rykker man også alt det tunge arbejde over på boksen i stedet for en NAS/PC. Alternativt er Plex appen også fin nok. Til webOS og Tizen Smart TV synes jeg ikke, at der findes en god app til afspilning af lokale medier.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
![]() |
|
ClausBP ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-Januar-2016 Status: Offline Point: 347 |
Tak for info
![]() |
|
![]() |
|
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4057 |
|
|
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
|
|
![]() |
|
Tak for info!
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |