|
Nulstil Macbook Air |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Glazzy ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-September-2021 Status: Offline Point: 75 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-Februar-2025 kl. 10:29 |
Hej Forum
Jeg har en gammel MacBook Air fra omkring 2013 som jeg gerne vil have nulstillet/gendannet til fabriks indstillinger, så jeg kan give den til en kollega. Men jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvordan jeg gør dette, er der mon en venlig sjæl der kan hjælpe? På forhånd tak |
|
![]() |
|
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4872 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Følg Apples anvisninger:
|
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
![]() |
|
Glazzy ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-September-2021 Status: Offline Point: 75 |
Det virker ikke rigtigt, jeg har ikke de muligheder som den foreslår.
Min mac bruger Big Sur ver 11.7.9
|
|
![]() |
|
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4872 |
Prøv at kigge på det her, der var foreslået nederst via link fra det første link jeg gav dig.
|
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
![]() |
|
Ellers prøv det her der stod nederst i det første link
|
|
|
|
![]() |
|
Det virkede, jeg havde ikke set det helt i bunden…
Tusind tak for hjælpen
![]() |
|
![]() |
|
Velbekomme
![]() |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |