|
asus rt-n66u router |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Guests ![]() Gæst ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-Maj-2014 kl. 21:21 |
Hvad skyldes det at når jeg skifter menu punkter i flg router asus rt-n66u så skal man trykke på f5 for at få den til og skifte til den side fane der er trykket på .
routeren er med nyeste fw lagt i factory er afprøvet problemet er oplevet på flere uafhængige maskiner
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har samme router, men oplever ikke dette.
M.v.h. |
|
![]() |
|
jeg har lige prøvet og instalere firexox og det er samme problem
når der skiftes faneblad ,står der i bunden overfører fra 192.168.1.1 og cirkelen kører rundt indtil jeg trykker på f5 så kommer siden prompte . problemet er samme hvis router står ved siden af maskinen med et kort kabel . alt kører 1gbit hele vejen igennem . win7 er opdateret |
|
![]() |
|
et side spørgsmål har dui erfaring med vpn ,jeg har oprettet en bruger i routeren og trukket nøgle filen ud og lagt den i modpartens vpn klient ,
klienten kan fint kalde op og få forbindelse ,men jeg kan ikke se netværket er der noget specielt man skal gøre i routeren ? vedr det andet spørgsmål er asus nået til der må være en fejl i den og den skal byttes |
|
![]() |
|
lks ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-December-2009 Status: Offline Point: 133 |
At du ikke kan se netværket kan skyldes dit IP setup.
Hvilke ip adresser køre dit lokal netværk med, og hvilke adresser får man tildelt når der tilsluttes med VPN ?
|
|
![]() |
|
routeren har 192.168.1.1
dhcp kører fra 21-35 det nr som jeg får på open vpn´n er 10.8.0.6 open vpn er instaleret på en samsung galaxy note3 lite inde i routeren siger den connected udfra den påfældende bruger |
|
![]() |
|
Der er dit problem, du får ikke en IP adresse som er i samme range som resten at netværket.
Jeg køre personlig selv router ip: 192.168.0.X Og VPN ip 192.168.1.X Du kan formenlig nøjes med at ændre VPN adressen til 192.168.2.X Jeg har lige kontroleret det på min ASUS RT-AC68U og du kan selv ændre IP for VPN forbindelser under Avancerede Instillinger Under VPN fanen. Min står default til 192.168.10.2 - 11 (Husk at jeg ikke bruger det) Redigeret af lks - 16-Maj-2014 kl. 02:52 |
|
![]() |
|
jeg har lagt 192.168.2.1 ind og gemt
men der hvor nøgle filen eksporteres der står den og kører rundt med time glas hvad skyldes det ,jeg har prøvet og genstarte routeren og lægge fw om uden held . |
|
![]() |
|
Jeg er ikke klare over hvilken nøgle fil du snakker om, jeg bruger ikke nogen fil.
Er det noget OpenVPN bruger ?
|
|
![]() |
|
Romer ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 105 |
Prøv at højreklikke og vælg Kør som administrator når du skal starte Open VPN op.
|
|
![]() |
|
vpn klienten ligger på en android ,det er routeren der ikke vil lave filen :
RT-N66U will automatically generate an OVPN file with the Certification Authority key. You can provide the OVPN file with a username and password to all users connecting to the OpenVPN server. You can change the default settings of the OpenVPN server to provide a custom OPVN file for a specific connection type. To change OpenVPN server settings, go to Advanced Settings routeren står blot med time glas og bliver ikke færdig ,routeren er reset lagt om intet hjælper
|
|
![]() |
|
Hvor længe har du ventet på timeglasset, hvis der genereres en fil, skal routeren jo også havde tid til at genere den.
Kunne bare ikke se at min AC68U kunne generere en fil.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |