|
Import af CD i iTunes? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6254 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-Maj-2014 kl. 14:55 |
Når jeg importerer en CD i Tunes vil jeg have, at sangene skal importeres med MP3-kodning (Indstillinger - Importindstillinger)
Standard er AAC-kodning Jeg vælger MP3 og klikker på OK... men det er stadig AAC Har for nylig købt en CD, hvor sangene viste sig at være kodet med MP4 Så de kan ikke afspilles på min MP3-afspiller, når de importeres i iTunes med AAC (og trækkes fra iTunes til MP3-afspilleren, som jeg plejer) Der må da være en løsning? |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du går ind i import indstillinger.
Her går du ind i importindstillinger.
Her vælger du mp3 og bitrate.
Husk også at sætte kryds i fejlretning.
Det du allerede har importeret kan du konvertere til mp3 via itunes.
|
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6254 |
Takker, fik det til at virke via højreklik på de valgte sange efter valg af MP3
|
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Højreklik løser mange ting. :-)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |