|
Printe større kortudsnit fra Google Maps? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
Lasse5068 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-August-2013 Sted: Næstved Status: Offline Point: 40 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
||
![]() |
||
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7912 |
|
Ok - nu kan jeg finde ud af at gøre det, men jeg synes ikke det fungerer som forventet. Jeg synes ikke at alle detaljerne kommer med på billedfilen og jeg synes også at den kun tager et kortudsnit som er samme bredde som det man ser på skærmen.
|
||
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
||
![]() |
||
Lasse5068 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-August-2013 Sted: Næstved Status: Offline Point: 40 |
|
|
||
![]() |
||
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7912 |
|
Har prøvet med både 4000x5657 og med 5000x7071 - bare for at prøve noget. Forholdet mellem side/længde er det sammen som A4 eller A3 papir. Desuden kan jeg ikke rigtigt finde ud af hvordan den centrerer kort udsnittet.
|
||
Thorvald. |
||
![]() |
||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8643 |
|
Husk at vælge Complete Page/Frame under Save. |
||
![]() |
||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8643 |
|
Centrum er centrum af kortet som du har på skærmen inden du laver dit link. |
||
![]() |
||
|
Det gør jeg også og det ser også ud til at den tager et større kortudsnit end skærmen er høj, men ikke i bredden synes jeg.
Redigeret af Thorvald - 21-Maj-2014 kl. 16:17 |
||
Thorvald. |
||
![]() |
||
|
Ok, det anede mig - så det må jeg lige justere mig ind på.
|
||
Thorvald. |
||
![]() |
||
|
Jeg får en billedfil på 6008 px i bredden, hvis jeg vælger et kortudsnit på 6000 px.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |