|
Ang ASUS Transformer T100TA tablet |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Mark RL ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 159 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-Maj-2014 kl. 18:12 |
Hej Alle
Nu kunne jeg jo se CDon kører et okay tilbud på denne: http://cdon.dk/hjemme-elektronik/asus/asus-transformer-book-t100ta-dk003h-atom-baytrail-z3740-1-8ghz-2gb-64gb-emmc-w8-1-windows-hybrid-p25762305 + man kan få hugget 200 bobs af ekstra Den er jeg blevet lidt vild, og så kombineret med denne video ting: http://www.shugrmedia.com Som skulle kunne afspille .m4v som vores bibliotek er bygget op af. Men er der nogle der har erfaringer med ASUS'en. Kan ikke finde ud af hvor meget SD porten kan have af hukommelse, da jeg så ville smide ekstra 128GB i til film mm. til børnene, nogle steder står der kun 64GB :( . Ellers bliver det nok en WiFi harddisk jeg vælger :) Er inkarneret Mac mand, men pengepungen giver ikke lige til en ekstra iPad som jeg også efterhånden finder lidt kedelig. Denne skal være beregnet til børnene i bilen og så lidt surfing.
|
|
Med venlig hilsen
Mark |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis SD-kortlæseren tager SDHX-kort, så understøtter den op til 2TB SD-kort.
M.v.h. |
|
![]() |
|
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4719 |
Hej. jeg kender ikke SDHX-kort. Kan det være en tastefejl? Men der findes micro SDHC og micro SDXC. SDXC er det nyeste og stadarden går op til 2TB. Kan det være det du mener? Hilsen Carsten. Redigeret af csell - 29-Maj-2014 kl. 20:03 |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Doh! Ja selvfølgelig SDHC!
M.v.h. |
|
![]() |
|
HeartWare ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4804 |
Jeg vil tro, at deres T100TA kører med samme type hardware som min TF701, og i den har jeg pt. et 128 Gb MicroSD kort i tablet'en, og et 128 Gb SD kort i dock'en (tastaturet).
|
|
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
|
![]() |
|
Mark RL ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 159 |
Nu har jeg bestilt den ved CDon - så må vi se om vi bliver glade for den, ellers må den videre i systemet, selvom det ser ud til den bliver overall rost på diverse sites.
Ang kortet, så venter vi lige et par måneder med 128gb kort da det er pænt dyrt lige i øjeblikket :D
|
|
Med venlig hilsen
Mark |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |