recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Irriterende problem med Safari
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Irriterende problem med Safari

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Irriterende problem med Safari
    Sendt: 01-Juni-2014 kl. 11:34
Hej,

På min iMac har jeg en funktion inde i Safari > Indstillinger > Generelt hvor jeg kan vælge "Safari åbnes med Alle vinduer fra sidste session". Det er Safari 7.0.3.

Samme version Safari har jeg på min MacBook Air og begge maskiner kører med samme version af Mavericks, men i Safari på min MacBook Air der har jeg IKKE den funktion? Den mangler og er væk, så hver gang jeg har lukket Safari ned, kan jeg ikke starte med de samme faner/vinduer når jeg åbner det igen.

Er der en der ved hvorfor jeg ikke har den mulighed på min MacBook Air når jeg har på min iMac og det er samme version af Safari?

Tak! Smile
          
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2014 kl. 21:00
Slet ingen?
          
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2004
Point: 6682
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2014 kl. 21:05
Min iMac er til reparation, så jeg kan ikke tjekke det.

Venlig hilsen
KB
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juni-2014 kl. 18:46
Øv, gider du vende tilbage når den kommer hjem?

Hvad er der sket med dit vidunder? :)
          
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu