|
Hjemmeside fejler "siden kan ikke vises" |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Lilleitnørd ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 29-Januar-2012 Sted: 7100, Vejle Status: Offline Point: 38 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-Juni-2014 kl. 22:37 |
Hej, jeg håber at der er nogle herinde der kan hjælpe.
Min mor har lige ringet, hun kan via Internet Explorer 10 ikke komme ind på 3f´s hjemmeside www.3f.dk, heller ikke lokalforeningen. Udfordringen er at hun sagtens kan via Google Chrome. Der er 2 forskellige profiler på pc´en og den anden bruger (administrator) kan godt via IE10. Jeg har prøvet følgende: Slet imidlertidige internetfiler, hentet opdateringer fra Windows update, lavet en tracert i cmd uden bemærkninger, nulstillet netkortet via cmd med kommandoen #netsh winsock reset# og selvfølgelig genstart af pc´en. Der er ikke ændret i dns´en, den er standard Tdc på deres tdc forbindelse. Er der noget jeg overser.? De andre websider som hun normalt bruger fungerer uden problemer. Jeg sidder på en Waoo/Trefor Fiber og har for god ordens skyld testet i både IE10 og Google Chroome uden problemer. Gode råd modtages gerne, hun er temmelig oldschool og vil helst bruge IE10. God aften
|
|
![]() |
|
0leDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1213 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Noget med proxy er slået til under internet indstillinger og forbindelse.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |