|
Printerdriver og ny printer søges |
Besvar ![]() |
Forfatter | |||
Tstampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 660 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-Juni-2014 kl. 16:37 |
||
Hej...
Har en Canon LBP-1000 laserprinter stående. MEN da jeg har opgraderet til WIN7 og der ikke ifølge CANON findes en driver til denne printer. Er jeg nu på jagt efter en ny god printer. 1. Nogen der kender en printerdriver til CANON LBP-1000 så jeg fortsat kan benytte min printer? 2. Skal jeg ud og have en ny printer ønsker jeg bl.a. følgende: 1. Netværksprinter 2. Udprintning fra IPAD/IPHONE/Fjern-udprint 3. God print-kvalitet 4. Gerne flere farvepatroner end bare sort og farve. 5. Evt. multi-printer så jeg kan scanne/printe/faxe 6. Evt. printe billeder, men ikke et krav. Er der nogen som kan anbefale en god, gedigen kvalitetsprinter? |
|||
Med venlig hilsen
Thomas Stampe |
|||
![]() |
|||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6682 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Din printer er er PostScript 3 printer. Måske kan du bruge en anden PS driver.
http://www.w7forums.com/threads/where-can-i-get-a-generic-postscript-driver-for-w7.8526/ Redigeret af Brixen - 19-Juni-2014 kl. 17:17 |
|||
Venlig hilsen
KB |
|||
![]() |
|||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6682 |
||
Disse printere på Apples site har AirPrint næsten alle sammen:
http://store.apple.com/dk/accessories/all-accessories/airprint#! Jeg har selv en HP farvelaser, og er tilfreds med den. |
|||
Venlig hilsen
KB |
|||
![]() |
|||
Tstampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 660 |
||
Overvejer lidt i retning af denne: HP Officejet Pro 8600 Plus e-All-in-One Printer Link: Link Men er det mon den bedste på markedet til det beløb eller skal man evt. smide lidt flere JYDEDOLLARS på bordet og få en anden... Er lidt i vildrede - derfor jeg spørger herinde. :-) Og denne skulle også have AIRPRINT. |
|||
Med venlig hilsen
Thomas Stampe |
|||
![]() |
|||
||
Hej Brixen... Det vil jeg da lige prøve i løbet af weekenden. :-) |
|||
Med venlig hilsen
Thomas Stampe |
|||
![]() |
|||
||
Jeg ved ikke hvad der er bedst af blækprintere. Har kun kigget på laser på det sidste. Jeg linkede til Apple for at få et udvalg at kigge på. |
|||
![]() |
|||
||
Ja, i teorien kunne det virke. Ved PostScript foregår behandlingen i printeren. Ved "dumme" printere foregår behandlingen i computeren. Derfor er det mere besværligt at skrive nye drivere. I "gamle" dage skulle man bare have en .ppd fil, som er en tekstil med printerens egenskaber, for at printe. |
|||
Venlig hilsen
KB |
|||
![]() |
|||
||
Og hvilken Laserprinter endte du med at købe samt hvad kiggede du på i øvrigt... Er også selv lidt hooked på laserprintere, men skulle ikke gå af vejen for en blækprinter... |
|||
Med venlig hilsen
Thomas Stampe |
|||
![]() |
|||
||
Det blev HP LaserJet CP1525nw color, og det er et par år siden.
Flere Macbrugere er glade for Samsung printere, men dem kender jeg slet ikke. Jeg vil i hvert fald vælge en HP laserprinter. HP drivere er inkluderet i mange operativsystemer, og jeg tror mere på at HP opdaterer deres drivere, end de mindre mærker. Sidst jeg opdaterede min Mac til OS X Mavericks var printeren understøttet direkte i OS. |
|||
Venlig hilsen
KB |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |