|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
wiggumdk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 31-Marts-2009 Status: Offline Point: 227 |
![]() Sendt: 05-November-2009 kl. 22:53 |
Jeg kan simpelthen ikke længere finde TV3 på mit TV blandt de digitale kanaler som jeg modtager via Yousee (netværksid 150).
Jeg har netop geninstalleret alle kanaler i håb om at finde det, igen uden held. Iflg. Yousee ligger kanalen på 471,25Mhz, men heller ikke en manuel søgning på dette frembringer kanalen. Andre der er stødt ind i samme problem? Mit TV er et Philips 42PFL7404H. |
|
![]() |
|
Vilhelm ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Marts-2009 Sted: København Ø Status: Offline Point: 1508 |
![]() |
Er du opmærksom på at du skal bruge netværksid 151 hvis du bruger dit tv's indbyggede tuner?
I øvrigt ligger TV3 analogt på kanal 21 frekvens 471,25, mens den digitalt ligger på kanal 8. Redigeret af Vilhelm - 05-November-2009 kl. 23:20 |
|
Venlig hilsen, Vilhelm
|
|
![]() |
|
dkscan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1333 |
![]() |
Hos YouSee ligger TV3 digitalt på 554 MHz altså kanal 31.
Før lukningen af de analoge tv-sendere gav dette problemer for flere i hovedstadsområdet, da der blev sendt DR1 analogt fra Hove på samme kanal. Efter 1/11 bruges kanal 31 til det digitale MUX4 (Boxer) fra Gladsaxe, Hove og Jyderup samt fra hjælpesenderne på Lynetten, Helsingør og Landskrona. Det kan ikke udelukkes at indstråling fra en af disse kan forårsage forstyrrelse i et dårligt afskærmet anlæg. |
|
Per H. Nielsen
Dansk Scanner Information |
|
![]() |
|
Roland ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Maj-2009 Sted: Kbh's Vestegn Status: Offline Point: 1220 |
![]() |
Ingen problemer på mit TV (boks m/kort) netværks IDr 150 !
Alle kanaler geninstalleret efter en ny søgning i søndags. Også Tv3. Den henter alle 255 kanaler + Butik og Guide. Men det hjælper desværre ikke dig.
Jeg ville helt klart ringe til Support og forelægge dem mine problemer.
Mvh. Roland Redigeret af Roland - 06-November-2009 kl. 01:51 |
|
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks |
|
![]() |
|
Vilhelm ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Marts-2009 Sted: København Ø Status: Offline Point: 1508 |
![]() |
Det er kanal nr. 8 på YouSee's digitale kanaloversigt, jeg mener. En samlet frekvensoversigt over YouSee's digitale kanaler findes hos Suodenyoki |
|
Venlig hilsen, Vilhelm
|
|
![]() |
|
wiggumdk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 31-Marts-2009 Status: Offline Point: 227 |
![]() |
Jeg tror jeg kontakter Yousee for at finde kanalen. Tak for hjælpen.
|
|
![]() |
|
Plex ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 614 |
![]() |
Hvad er forskellen mellem 150 og 151? Er det fordi, de overflødige ting er sorteret fra - såsom guide, sw download osv? |
|
![]() |
|
![]() |
[/QUOTE]
Hvad er forskellen mellem 150 og 151? Er det fordi, de overflødige ting er sorteret fra - såsom guide, sw download osv? [/QUOTE]
Jeg ved kun at YouSee skriver sådan:
Det kan ikke være YouSee Guiden (programguiden) der skæres væk. Den
skal også kunne ses i fjernsyn uden boks. Software-opdatering via
CA-modul skal også fortsat være muligt. Men er bud kan være at man sorterer det fra der vedrører
interaktive tjenester (Cinema, StartForfra og den komende TV Arkiv). |
|
Venlig hilsen, Vilhelm
|
|
![]() |
|
Fuddi ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 10-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1 |
![]() |
Jeg har samme problem - har du fundet ud af en løsning?
|
|
![]() |
|
Daffe79 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 02-Marts-2010 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
![]() |
Jeg ved godt jeg ikke har samme problem, men jeg har samme type TV (Philips 42PFL7404H) og jeg skal indtaste mit netværksnummer igen, men kan ikke finde stedet at gøre det. Derfor har jeg kun de analoge kanaler via kabeludbyderen...
Er der nogen der kan hjælpe med det?
|
|
![]() |
|
Plex ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 614 |
![]() |
De Philips TV jeg har indstillet, hat selv spurgt efter netværksnummer ved digital søgning...
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |