recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Arion PVR 9410 kan ikke finde kanaler
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketArion PVR 9410 kan ikke finde kanaler

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Erika Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 28-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5
Direkte link til dette indlæg Emne: Arion PVR 9410 kan ikke finde kanaler
    Sendt: 30-Januar-2010 kl. 10:11

Er der nogen der ved om ARION 9410 kan fungere hos Kalundborg Antenneforening, eller er man nødt til at have en boks fra Yousee?

Jeg kan ikke få min ARION til at finde kanaler, hverken med automatisk eller manuel søgning. Er det ikke muligt at indtaste netværksid på den?

Mvh

Erika

Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 04-Februar-2004
Point: 10479
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2010 kl. 13:45
Hvis det er en Arion 9410 DVB-C model (den findes også i DVB-S) skulle der ikke være problemer, hvis Kalundborg Antenneforening sender ukodet. Ellers skal du have CA modul og kort.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
quadrago Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-Februar-2008
Point: 504
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2010 kl. 13:51
Den skulle teoretisk virke. Jeg har foræret mine forældre én til gæsteværelset, som jeg dog har store problemer med. Der findes frekvenslister på nettet over de digitale kanaler, men ser ikke ud til de er opdaterede. Jeg formår i hvertfald kun at finde ca. halvdelen på YouSees net.

Hvis nogle har de korrekte frekvenslister, skulle der ikke være noget problem i at få den til at virke.

Til top
Erika Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2010 kl. 15:40
Tak for svarene.

Det er DVB-C-modellen, jeg har. KA sender kanalerne ukodet, men de oplyser, at man skal indtaste netværksid og det kan jeg ikke se at man kan på PVRen.
Til top
quadrago Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-Februar-2008
Point: 504
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2010 kl. 09:33
Hvis du bare indtaster det der er muligt og du har de rette oplysninger, så burde det virke.
Til top
Erika Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2010 kl. 19:25
Jeg har nu fået det til at virke :)

Jeg spurgte antennelauget om frekvens, symbolrate og QAM, men de kendte ikke tallene. Ham jeg talte med var dog meget hjælpsom og tjekkede nogle af frekvenserne på sit eget fjernsyn. Med hans hjælp og denne liste fandt jeg frem til følgende indstillinger:
Symbolrate: 6875, QAM: 64 og disse frekvenser: 370, 419, 506, 514, 530, 538, 552, 554, 578, 626, 714, 730 og 786.

Venlig hilsen
Erika
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu