|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Erika ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 28-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5 |
![]() Sendt: 30-Januar-2010 kl. 10:11 |
Er der nogen der ved om ARION 9410 kan fungere hos Kalundborg Antenneforening, eller er man nødt til at have en boks fra Yousee? Jeg kan ikke få min ARION til at finde kanaler, hverken med automatisk eller manuel søgning. Er det ikke muligt at indtaste netværksid på den? Mvh Erika |
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10479 |
![]() |
Hvis det er en Arion 9410 DVB-C model (den findes også i DVB-S) skulle der ikke være problemer, hvis Kalundborg Antenneforening sender ukodet. Ellers skal du have CA modul og kort.
Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
quadrago ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 504 |
![]() |
Den skulle teoretisk virke. Jeg har foræret mine forældre én til gæsteværelset, som jeg dog har store problemer med. Der findes frekvenslister på nettet over de digitale kanaler, men ser ikke ud til de er opdaterede. Jeg formår i hvertfald kun at finde ca. halvdelen på YouSees net.
Hvis nogle har de korrekte frekvenslister, skulle der ikke være noget problem i at få den til at virke. |
|
![]() |
|
Erika ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 28-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5 |
![]() |
Tak for svarene.
Det er DVB-C-modellen, jeg har. KA sender kanalerne ukodet, men de oplyser, at man skal indtaste netværksid og det kan jeg ikke se at man kan på PVRen. |
|
![]() |
|
quadrago ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 504 |
![]() |
Hvis du bare indtaster det der er muligt og du har de rette oplysninger, så burde det virke.
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har nu fået det til at virke :)
Jeg spurgte antennelauget om frekvens, symbolrate og QAM, men de kendte ikke tallene. Ham jeg talte med var dog meget hjælpsom og tjekkede nogle af frekvenserne på sit eget fjernsyn. Med hans hjælp og denne liste fandt jeg frem til følgende indstillinger: Symbolrate: 6875, QAM: 64 og disse frekvenser: 370, 419, 506, 514, 530, 538, 552, 554, 578, 626, 714, 730 og 786. Venlig hilsen Erika |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |