|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
CyboKid ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Februar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 3 |
![]() Sendt: 22-Februar-2010 kl. 19:19 |
Hejsa,
Jeg har været ved at læse lidt omkring en IPBox, men jeg kan ikke rigtig finde frem til om jeg vil kunne få nogen glæde af en sådan box, da jeg er tvangsmedlem af et antennelaug. (Vindinge Antennelaug). Så meget jeg har fundet frem til er, at jeg skal have 2xkabel tunere i, hvis jeg skal have glæde af den. Der er MPEG4 dekoder i den, hvilket er et plus mere... Vores TV har ikke indbygget sådan et nemlig... :) Så som jeg umiddelbart forstår det, så virker ovenstående fint med det digitale net, og kabeltv, men er der nogen som ved hvorvidt der er noget andet som spiller ind når man er i et antennelaug ? Pft Thomas Hellum
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Du skal naturligvis finde ud af hvordan de Digitale kanaler leveres, om alle kanaler leveres Digitalt, og om de er FTA eller om de er kodet. Hvem er leverandøren af signalet.? Stofa, You See eller hvem.?
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
CyboKid ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Februar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 3 |
![]() |
Hejsa,
Kanalerne leveres af dansk kabel tv. Jeg må tilstå jeg ikke ved om de er FTA eller kodet.. Hvordan finder jeg ud af det ? Pft Thomas Hellum
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
DK-TV, så er det næsten sikkert, at det er You See der leverer, har i det normale kanaludbud fra You See.? Så er det Digitale spejl ikke kodet, You See har deres Samsung 3126, som så kan bruges.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg er faktisk ikke sikker på om vi har hele udbuddet fra YouSee.
Vi får en række af kanaler som vi kan vælge imellem, som jeg umiddelbart ville tro er et udbud fra YouSee, hvoraf vi så kan vælge et antal ind, da vores antennelaug ikke har plads til alle kanaler. Så jeg tror/håber jeg vil kunne bruge en IPBox... http://tv-radio-shoppen.dk/product.asp?product=30421
|
|
![]() |
|
![]() |
Hvis der ikke er plads til det fulde udbud af You See kanaler, så er der givetvis heller ikke plads til Digital levering, eller måske kun delvist, så det skal du lige undersøge om i har Digital levering og hvordan det så e.v.t udsendes.
|
|
|
|
![]() |
|
moho ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3069 |
![]() |
Burde nok stå under Jura
![]() Hvis Jeres antennelaug siger der ikke er plads til alle kanaler.
Kunne man da ikke citere mig for at : Så er samme anlæg slet ikke lovligt! På den anden side, når jeg skal have fordel af en lov ____ da gælder min udlægning af lovtekst ikke
![]() Jeg troede der var så mange der ville levere Tv i dyre domme, og andre steder kommer nogen ind med stående klapsalver. Andre steder får de slet ikke lov komme på. Sådan er der så meget. Love tilbage i 1994 med virkninger fra senest 1998. Om pakker og udbygninger til 47MHz op til 870MHz. Redigeret af moho - 24-Februar-2010 kl. 12:27 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |