|
DIN stik til USB stik |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
mnielsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2247 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det var øv! Er der ikke en musikinstrument-biks i nærheden af, hvor du bor? Så kunne det være, du kunne få det rigtige kabel der, eller råd om, hvordan det gøres?
|
|
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
|
![]() |
|
arnely ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 184 |
Jeg har været i dialog med en musikforretning, de forstod ikke hvorfor det kabel jeg havde købt ikke kan fungere, da de sælger ligene kabler. Måske skal bruge en MIDI Interface boks som denne for at få det til at virke
|
|
Morten
|
|
![]() |
|
mnielsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2247 |
Der er et http for meget i linket, så her er et, som burde virke: https://www.gear4music.dk/da/Indspilning-and-computere/SubZero-4x4-MIDI-interface/2KOA Jeg forstår så ikke, at biksen ikke foreslog dig at købe sådan en dims. Men spørg dem igen, og køb den i musikforretningen i stedet for at købe på nettet. Måske dyrere i fysisk butik, men så får du jo råd og vejledning med.
Redigeret af mnielsen - 01-Marts-2023 kl. 05:56 |
|
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |