recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nyt tv
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nyt tv

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
K_J Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 17-August-2014
Status: Offline
Point: 148
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér K_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: i går kl. 20:31
Jeg er ved at være klar til at købe nyt tv, jeg har fulgt priserne siden mit første indlæg og vaklet imellem LG 77C4, 77G4 og 83C4.

Når jeg har set på C4 og G4 side, dg i forskellige størrelser 77"/83" i Elgiganten synes jeg ikke ligefrem G4 har været C4 suverænt overlejen, jeg skal faktisk anstrenge mig for at se forskellen.

Det har også været svært at vurdere om det skal være 77" eller 83"

Men med dagens tilbud er det vel næsten en nobrainer at stoppe en 77C4 i kurven, eller synes i at 83C4 er 7000,- mere værd, eller skal jeg ligefrem vente til 77G4 kommer på tilbud igen.
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Point: 4872
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: i går kl. 20:59
Vil du give 7000 for 6 tommer TV? Nej vel, 77 tommer er dagens bedste tilbud på et stort TV. Med mindre du har et rum på 40-50 m2, så ville jeg vælge et 83 tommer.
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Point: 4624
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18 timer 1 minutter siden kl. 05:10
G4 er bedre end C4, men forskellene ligger primært i lysstyrke. Det kræver nogle specifikke situationer, f.eks. sport med et stort oplyst område (skisport, fodbold og lign.) eller de HDR-titler, der er graderet til at tage højere lysstyrker i brug. Jeg synes stadig, at det stærkeste argument for at vælge LGs G-serie er det strømlinede design, hvis man vil vægmontere.

Jeg synes, at det er en virkelig skarp pris på 77" C4, og jeg tror, at du vil blive glad for valget. Prisen på 83" er også god, men det er jo en betydelig merpris for de ekstra tommer.
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7131
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16 timer 16 minutter siden kl. 06:55
De ekstra tommer et 83'' giver er alligevel en del.

så nærmer man sig lidt mini bio fornemmelse Embarrassed
Til top
K_J Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 17-August-2014
Point: 148
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér K_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 7 timer 31 minutter siden kl. 15:40
Jeg stoppede et 77C4 i kurven inden jeg gik i seng i går og valgte levering om 2 uger da jeg først overtager nyt hus om en uge og det jo ikke er det nemmeste at kre rundt med i bagagerummet
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu