|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
mgmg ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Oktober-2005 Status: Offline Point: 1066 |
![]() |
Jeg har endnu ikke prøvet, men jeg forventer, at hvis jeg lægger en fuld VIDEO_TS struktur med ifo, bup og vob filer på et usb device og sætter det i PS3, så vil filmen blive afspillet, som om den kom fra en fysisk DVD. |
|
Kuro
|
|
![]() |
|
HeartWare ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4804 |
![]() |
Det vil den ikke...
|
|
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
|
![]() |
|
Thomas N ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 75 |
![]() |
Det jeg prøver på at konvertere er en af børnenes dvd film, altså kun selve filmen uden ekstra materiale, kun med et lydspor og uden undertekster. Jeg bruger de indstillinger som du beskrev i en anden tråd.
|
|
![]() |
|
mgmg ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Oktober-2005 Status: Offline Point: 1066 |
![]() |
Øv. Denne tråd "lover" ellers at den kan. http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=34947& PN=1&TPN=1 |
|
Kuro
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |