recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - PS3 / XBOX 360
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPS3 / XBOX 360

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bols Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 11-December-2007
Status: Offline
Point: 47
Direkte link til dette indlæg Emne: PS3 / XBOX 360
    Sendt: 02-Februar-2008 kl. 18:21
Er på vej til NY og har lidt ekstra plads i kufferten. Kan jeg bruge en af ovenstående konsoller herhjemme?
Til top
morphar Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 08-Januar-2008
Sted: Denmark
Point: 172
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2008 kl. 19:17

Du skal være opmærksom på forskellen i elnettet, de kører vist 120V derovre, hvor vi jo anvender 220 her i det kølige Danmark.

Dog har jeg kunne læse mig frem til at PS3'en er forsynet med en universel adapter der sluger alt fra 100 - 240V, så tilsyneladende er dette ikke noget problem.

Du skal ikke bekymre dig om NTSC / PAL situationen, da PS3 ikke er region låst, du skal dog være opmærksom på at dit fjernsyn skal understøtte NTSC format for at du kan bruge en amerikansk PS3 med farver ;)

Den eneste hindring jeg så kan se, må være dit fjernsyn...og så den danske tolder ;-)

PS. Hvis du har planlagt seriøs online gaming, så anvender nogle spil hardware id til at bestemme hvilket community du skal logge på. Ergo vil du i nogle tilfælde ikke kunne anvende det europæiske logon, men derimod skulle spille med amerikanerne.

Redigeret af morphar - 02-Februar-2008 kl. 19:19
Til top
Bols Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 11-December-2007
Point: 47
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2008 kl. 19:18

har en 'sony' 40d3000 så tror ikke fjernsynet bliver problemet.

Et bundle med 3 spil og 60gb version til 500 usd er jo fristende.

Til top
morphar Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 08-Januar-2008
Point: 172
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2008 kl. 19:28

Ja, de skide amerikanere og deres lave dollarkurs!

Har selv bandet op til flere gange i den her uge, fordi de sparer små 7.000 på et sæt Anthony Gallo højtalere i forhold til de vejledende europæiske listepriser. Suk!

Men vær opmærksom told og moms. Nu kan jeg ikke lige huske satsen på elektronisk udstyr, men satserne ligger generelt fra 6-12%.

Hvis vi siger 10% og hertil en moms på 25%.

2500+250+687,5 og hvis du vælger den toldfrie bane i lufthavnen kommer der jo lige en lille bøde på en 1.000-1.500 kr oveni.

Det kan altså resultere i en PS3 til ~5.000 - dermed ikke sagt at det nødvendigvis vil gøre dette ;-)

Til top
Mike S. Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-Juni-2006
Point: 2909
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2008 kl. 20:01
PS3'en skal bare pakkes ud og man beder så nogle om at sende indpakningen hvis det er vigtigt - så går det nemt nok 

Zaptor Motorola
40" SonyX3500
40" Samsung F71
NAD L76 surround med Dali
En skærm er et panel hvortil man putter input ind i...
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu