recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - LG 42PC1R og Mediacenter
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketLG 42PC1R og Mediacenter

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Lerche Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 15-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 22
Direkte link til dette indlæg Emne: LG 42PC1R og Mediacenter
    Sendt: 15-Juli-2006 kl. 17:32

Har været inde i to tv-forretninger i dag - og kiggede på bl.a. LG 42PC1R. Men har fået nogle modstridende oplysninger. Den ene butik oplyste, at man IKKE kunne bruge et mediacenter sammen med en plasma-skærm - hvorimod den anden butik sagde, at det var der ingen problemer i. Hvilket er korrekt?

Derudover - hvordan med spil på sådan en fladskærm. Er det ok - eller helt ubrugeligt?

Hvilket vægbeslag vil i anbefale til ovennævnte model. Jeg vil gerne have tv'et helt ind til væggen - dvs. at det ikke er et krav, at man kan dreje tv'et. Faldt over tilbudet fra Aldi, men syntes, at tv'et sidder rimelig langt ude fra væggen. http://www.aldi.dk/OFFER_DK/OFFER_27/P_OFF16.HTM

Nogen der har nogle billeder, hvor de har lavet en smart opsætning med f.eks. DVD'en nede under tv'et?. Tænker på f.eks. med Vogel TVA 2046 Audio vægophæng eller andre

Til top
AndersPier Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 04-August-2005
Sted: Danmark
Point: 364
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juli-2006 kl. 21:19

Selvfølgelig kan du bruge et mediecenter på en plasma skærm. Du kan sågar bruge det på et alm. fjernsyn.

Af ren nysgerrighed, hvilken butik sagde at du ikke kunne ? De skulle da slet ikke have lov til at sælge TV / Video produkter !

Regards,
Anders Pier.

SAMSUNG UE46ES5505 • APPLE TV (GEN. 3) • Xbox
Logitech Harmony 600
Til top
Lerche Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 15-Juli-2006
Sted: Denmark
Point: 22
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juli-2006 kl. 10:45

Svaret fik jeg nede i Fona i Viborg. Syntes der er mange forskellige svar, når man spørger til plasma / lcd produkter.

Men nu har jeg bestilt et LG 42PC1R - glæder mig helt vildt til at få det hjem.

Til top
AndersPier Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 04-August-2005
Sted: Danmark
Point: 364
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juli-2006 kl. 21:50

Det tror jeg også du roligt kan glæde dig til :-)
Har hørt meget godt om det.

I det hele taget, er LG også godt med på beat'et, hvad fladtv angår. Har selv et LG 42LB1R, som både fruen og jeg er meget glade for :-)

Pøj pøj med det.

Oprindeligt skrevet af Lerche Lerche skrev:

Svaret fik jeg nede i Fona i Viborg. Syntes der er mange forskellige svar, når man spørger til plasma / lcd produkter.

Men nu har jeg bestilt et LG 42PC1R - glæder mig helt vildt til at få det hjem.

Regards,
Anders Pier.

SAMSUNG UE46ES5505 • APPLE TV (GEN. 3) • Xbox
Logitech Harmony 600
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu