|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Lerche ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 15-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 22 |
![]() Sendt: 15-Juli-2006 kl. 17:32 |
Har været inde i to tv-forretninger i dag - og kiggede på bl.a. LG 42PC1R. Men har fået nogle modstridende oplysninger. Den ene butik oplyste, at man IKKE kunne bruge et mediacenter sammen med en plasma-skærm - hvorimod den anden butik sagde, at det var der ingen problemer i. Hvilket er korrekt? Derudover - hvordan med spil på sådan en fladskærm. Er det ok - eller helt ubrugeligt? Hvilket vægbeslag vil i anbefale til ovennævnte model. Jeg vil gerne have tv'et helt ind til væggen - dvs. at det ikke er et krav, at man kan dreje tv'et. Faldt over tilbudet fra Aldi, men syntes, at tv'et sidder rimelig langt ude fra væggen. http://www.aldi.dk/OFFER_DK/OFFER_27/P_OFF16.HTM Nogen der har nogle billeder, hvor de har lavet en smart opsætning med f.eks. DVD'en nede under tv'et?. Tænker på f.eks. med Vogel TVA 2046 Audio vægophæng eller andre |
|
![]() |
|
AndersPier ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-August-2005 Sted: Danmark Status: Offline Point: 364 |
![]() |
Selvfølgelig kan du bruge et mediecenter på en plasma skærm. Du kan sågar bruge det på et alm. fjernsyn. Af ren nysgerrighed, hvilken butik sagde at du ikke kunne ? De skulle da slet ikke have lov til at sælge TV / Video produkter ! |
|
Regards,
Anders Pier. SAMSUNG UE46ES5505 • APPLE TV (GEN. 3) • Xbox Logitech Harmony 600 |
|
![]() |
|
Lerche ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 15-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 22 |
![]() |
Svaret fik jeg nede i Fona i Viborg. Syntes der er mange forskellige svar, når man spørger til plasma / lcd produkter. Men nu har jeg bestilt et LG 42PC1R - glæder mig helt vildt til at få det hjem. |
|
![]() |
|
AndersPier ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-August-2005 Sted: Danmark Status: Offline Point: 364 |
![]() |
Det tror jeg også du roligt kan glæde dig til :-) I det hele taget, er LG også godt med på beat'et, hvad fladtv angår. Har selv et LG 42LB1R, som både fruen og jeg er meget glade for :-) Pøj pøj med det.
|
|
Regards,
Anders Pier. SAMSUNG UE46ES5505 • APPLE TV (GEN. 3) • Xbox Logitech Harmony 600 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |