Hej
Jeg har et Q321, som er identisk med Q320 på nær en USB port og en kortlæser, som gør at man kan afspille divx film direkte fra en USB harddisk eller et memoru kort. Man kan også se billeder fra disse kilder.
Designet er næsten også identisk på nær en aluramme på Q320.
Jeg har hørt en del negativt om evnen til at afspille billedshow og divx film via disse porte, men har af gode grunde ikke selv kunnet prøve det.
Jeg vil dog ikke anbefale dig at købe et af disse tv, da der ikke er særlig god understøttelse af undertekster. Ind imellem er de der, andre gange er de forsinkede og nogen gange kører de fint.
Det virker som om Hyundai har opgivet at rette fejlene, jeg har ihvertfald ikke hørt fra dem på det seneste på trods af gentagne mails.
Det er ellers ærgeligt, for billedkvaliteten er flot, specielt med den indbyggede DVB-T tuner, der er understøttelse af 1:1 pixelmapping via DVI porten, som også understøtte HDCP.
Jeg går og lurer på at forsøge at få leveret det tilbage, men har ikke fundet nogle alternativer i prisklassen, som givet tilnærmelsesvis det samme billede.
Med venlig hilsen
Henrik Badsted
PS. Jeg ved ikke om andre producenters TV løsninger leverer 100 % korrekte undertekster altid, men det ville da være spændende at høre fra ejere af f.eks. de nye Sony LCD TV.