|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
7even ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 31-Juli-2006 Status: Offline Point: 9 |
![]() Sendt: 31-Juli-2006 kl. 09:25 |
Hej Drenge og Piger. Jeg er på udkig efter en 37" af de to øverste modeller. Jeg ved helt ærligt ikke hvad den største forskel på dem er. ud over at REGZA 37WLG66 er dyrer. Jeg har værert inde på www.doran.dk der fandt jeg begge modeller og der er kun 500 kr. til forskel. Så det er ikke det helt vilde. Men det ville være rart at vide hvad der skiller de to modeller? Jeg ved ikke så meget om de LCD'er så det ville være rart at få lidt hjælp. Jeg er villig til at give 13000 kr til et tv, bare den er god. Så hvis der er noget som er bedre end toshiba så må i gerne skrive. Jeg håber at i kan hjælpe mig med det. Redigeret af 7even - 31-Juli-2006 kl. 09:32 |
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10479 |
![]() |
WLG modellen har indbygget DVB-T tuner. Flemming |
|
![]() |
|
![]() |
er det godt eller dårligt? hvad kan jeg gøre med den tuner. Jeg har TDC cabel tv. kommer kanalerne ikke med? |
|
![]() |
|
Ulvaren ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 401 |
![]() |
Hej derude
Ved TDC cabel TV bruger du den analoge tuner, evt en anden tilgang hvis du har Selector. Om du vil have DVB-T med er nok en smags sag, det har jeg valgt så jeg kan få TV 2 digitalt. Resten kan jeg tage via min parabol. Har selv TDC cabel TV, lille pakke. Vi er tvangsindlagt, men fik muligheden for parabol for ca. 3 år siden. |
|
Logitech® Harmony®
Philips 47PFL9664/12 Sonos Connect Linksys E3000 |
|
![]() |
|
![]() |
DVS. jeg har 2 tuner på tv'et, hvis jeg vælger den store model. Og så er den klar til digital signal. Jeg ved ikke hvad det skal være for en. 500kr er jo ikke noget. Er er noget andet TV i kan foreslå, men den skal være i sort og 37". |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |