|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
primeradk ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Juni-2005 Sted: Gilleleje Status: Offline Point: 324 |
![]() Sendt: 29-December-2007 kl. 18:37 |
Ja har lige købt mig en PS3 her i DK, og vil købe PE som jeg kan forstå er kodefri. Fås den evt med DK tekster eller er det helt umuligt på denne Blu-ray? Kan se der er lavet en masse andre natur film som galapogos, men den står som region A, så går jeg ikke ud fra jeg kan se den? Er der andre natur film som I kan anbefale og som jeg kan afspille? \René |
|
Husk at længe efter glæden over en lav pris er glemt huskes ærgelsen over en dårlig kvalitet.
|
|
![]() |
|
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
Du kan få galapagos på www.dvd.co.uk , har selv lige fået den ind af døren...
![]() |
|
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
|
![]() |
|
Gaco ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 95 |
![]() |
Jeg tror ikke at Planet Earth kan fås med danske tekster endnu hvis det skal være i HD dvs. på Bluray eller HD DVD. Hvis du er på udkig efter andre naturfilm burde du også tjekke March of the Penguins ud ;) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |