|
|
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Forfatter | ||
hjernemadsen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 267 |
![]() |
|
Jeg synes ikke der er nogen grund til at vælge EP30 frem for EP10. Der er ikke sket de store forbedringer i de nye modeller. Kabinettet på de nye modeller er vist endda blevet en smule billigere. Det passer ikke helt at der er udsolgt af E1. Den kan stadig købes i netbutikken og er fortsat på udsalg i næste uge. Hvad du skal vælge afhænger nok mest af hvad dit TV kan modtage af signal. Kan det kun modtage 1080i er der ingen grund til at vælge EP10. Hvis det ikke kan modtage 24 fps er der ingen grund til at vælge de nye modeller. Redigeret af hjernemadsen - 01-Januar-2008 kl. 14:36 |
||
![]() |
||
Corax ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 351 |
![]() |
|
Du har selvfølgelig ret jeg havde glemt der var kommet en firmware opdatering. ![]() |
||
![]() |
||
Flemmings ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 137 |
![]() |
|
Hej Hother, Jeg kloger mig også kun uden at have set nogen af dem. Taler kun ud fra, hvad jeg har læst mig til, så tag det med et gran salt. ![]() Jeg så engang en sammenligning af alle Toshibas amerikanske modeller mht. indmad, og her stod sort på hvidt og til min store overraskelse, at A'erne (dvs. EP'erne i europa) alle har samme hhv. scaler og de-interlacer. Jeg kan desværre ikke finde linket igen. Men selvfølgelig kan der være andre komponenter i modellerne, som er forskellige og kan gøre en forskel. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |